Activitat de formació per a professorat d’FP – VIBE CODING, DISSENY WEB I APPS AMB IA
El termini d’inscripció és de l’1 al 3 de setembre de 2026, a través del Portal del personal
L’1 de setembre s’obrirà el termini d’inscripció per a la formació “Vibe coding, disseny web i apps amb IA”, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB), dependent del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa.
Aquesta activitat, de 16 hores de durada, es farà en línia a través de Meet els dies 14, 15, 16 i 17 de setembre de 2026, de 9 a 13 h.
Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de l’IES Sa Blanca Dona (Eivissa).
2. Altres docents d’FP en actiu que puguin aplicar els continguts d’aquesta formació a l’aula i que ho acreditin mitjançant una proposta d’aplicació didàctica.
3. Altres docents d’FP que puguin desenvolupar una proposta d’aplicació didàctica vinculada a aquesta formació.
Objectius
- Comprendre els fonaments del Vibe Coding i identificar-ne les principals aplicacions en els àmbits educatiu i professional.
- Utilitzar eines i plataformes basades en Vibe Coding per crear recursos visuals, narratives digitals i experiències interactives vinculades a situacions reals del sector.
- Dissenyar activitats didàctiques basades en l’aprenentatge actiu, la creativitat i la resolució de problemes, integrant el Vibe Coding com a recurs pedagògic motivador.
Termini d’inscripció
De l’1 al 3 de setembre de 2026, a través del Portal del personal.
Tota la informació detallada sobre aquesta activitat es troba disponible en el document adjunt.
Formació cofinançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i pel Fons Social Europeu Plus.
Documentació relacionada
Comparteix











