avisoCookies

Visualització del menú

Selector d'idioma

caes
|


Visualització del menú

Ruta de navegació

Torna

Publicador de continguts

Nova escola infantil Lloseta

Nova escola infantil Lloseta

Nova escola infantil de Lloseta
El Govern de les Illes Balears ha declarat d’interès autonòmic la construcció de la primera escola infantil pública de Lloseta, una infraestructura educativa impulsada per la Conselleria d’Educació i Universitats. Aquest nou centre permetrà ampliar l’oferta del primer cicle d’educació infantil a les Illes Balears i garantirà l’accés gratuït a l’educació de 0 a 3 anys per a les famílies del municipi.
L’escoleta oferirà un total de 67 places distribuïdes en cinc aules: una aula per a infants de 0 a 1 any (7 places), dues aules per a infants d’1 a 2 anys (24 places en total) i dues aules per a infants de 2 a 3 anys (36 places). El projecte contempla l’enderrocament d’un antic pavelló esportiu en desús per construir-hi el nou centre, que quedarà integrat dins la zona educativa i esportiva de Lloseta, al costat del CEIP Es Puig i de les instal·lacions esportives municipals.
Aquesta actuació suposa un pas decisiu per millorar la conciliació familiar i l’equitat territorial en l’accés a l’educació infantil.

Inversió: pendent 
Places: 67
Posada en marxa: pendent
Serveis que oferirà: Educació infantil (0-3 anys)
    • 1 aula per a nadons (0-1 any)
    • 2 aules per a infants d’1 a 2 anys
    • 2 aules per a infants de 2 a 3 anys
Llocs de feina que crearà: personal docent i no docent 
Beneficiaris directes: 67 infants del municipi de Lloseta
Beneficiaris indirectes: famílies del municipi i professionals del sector educatiu infantil
Terrenys: es construirà a l’espai on hi havia un antic pavelló esportiu en desús
Municipi: Lloseta
 

Comparteix​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​