Ampliació de l'IES Marc Ferrer
El projecte preveu l’ampliació de l’institut amb vuit aules noves (sis aules i dos tallers) a l’ala est de la primera planta.
Les noves instal·lacions es construiran en la primera planta de l’ala est de l’actual edifici, les quals inclouen un nucli de comunicacions vertical des de la planta semisoterrani fins a la planta primera, compost per una escala protegida i un ascensor. El nou nucli de comunicacions vertical tindrà l’accés exterior protegit mitjançant un porxo i, amb la incorporació del nou ascensor, es durà a terme la inutilització de l’ascensor existent i es convertirà l’espai en cambra de neteja i accés a la nova escala de sortida a la coberta.
La tipologia de la nova zona d’aules seguirà l’esquema de l’edificació existent, per tant, constarà d’un passadís central i aules a banda i banda.
Amb l’ampliació del centre s’augmentarà la superfície construïda en 649,83 metres quadrats.
Inversió: 2.070.168,39 €
Places: 180
Posada en marxa:
Inici: segon trimestre 2025
Finalització: segon trimestre 2026
Serveis que oferirà: 6 noves aules i 2 tallers
Llocs de feina que crearà: L’augment de grups suposa un augment d’aproximadament 12 professors
Beneficiaris directes: 180 alumnes
Terrenys: Aquesta actuació s'ubica en la mateixa parcel·la ja assignada a l'ús educatiu.
Municipi: Sant Francesc Xavier, Formentera
Comparteix