L'Oficina de les Illes Balears a Brussel·les es troba molt a prop de les principals institucions de la Unió Europea a la capital belga.
L'Oficina disposa d'una gran sala que pot ser utilitzada per organismes i institucions balears que necessitin un espai per fer esdeveniments o reunions a Brussel·les. La sala, denominada Espai Illes, és molt versàtil i, l'espai pot ser adaptat a les necessitats de cada tipus d'esdeveniment i al nombre de participants.
Per reservar l'espai, les entitats interessades poden fer una sol·licitud de reserva de l'espai enviant un correu a oficinaillesbalearsue@dgre.caib.es. Posteriorment, analitzarem la informació i ens posarem en contacte amb vosaltres per confirmar la reserva.
Espai Illes
Segons les necessitats, podem adaptar la sala i, si cal, dividir-la en dues sales més petites: l'Espai Illes 1 i l'Espai Illes 2.
Algunes opcions d'usos i possibilitats de distribució de l'espai són les següents:
-
Per a conferències o seminaris
- Espai Illes - Capacitat màxima de fins a 50 persones
- Espai Illes 1 - Capacitat màxima de fins a 20 persones
-
Per a reunions
- Espai Illes 1 - Capacitat màxima de fins a 12 persones
- Espai Illes 2 - Capacitat màxima de fins a 30 persones
-
Per a esdeveniments informals
- Espai Illes - Capacitat màxima de fins a 80 persones
Ens podeu trobar a:
Av. des Arts 3-4-5, 5a planta - 1210 Brussel·les, Bèlgica
Per reservar l'espai illes contacta al següent correu: oficinaillesbalearsue@dgre.caib.es
Per a més informació sobre l'espai, contactau amb el Servei d'Acció Exterior i Unió Europea al +34 971177002 o al +32 22 23 1410.