Atenció a la ciutadania

 


L'Administració de les Illes Balears disposa d'una xarxa d'oficines on la ciutadania pot presentar escrits, sol·licituds, queixes o comunicacions adreçats a qualsevol departament de l'Administració de les Illes Balears, de l'Administració General de l'Estat o de qualsevol òrgan de l'administració local (ajuntaments o consells insulars).

Podeu presentar els vostres escrits a qualsevol d'aquestes oficines:

Oficines de registre de la CAIB (format excel)
Oficines de registre de la CAIB (format pdf)
Oficines de la CAIB per municipis

Directori geogràfic de les oficines de registres


Xarxa de municipis i consells adherits al conveni marc d'oficines integrades

Hi ha una xarxa de municipis i consells adherits al conveni marc d'oficines integrades, aquest fet suposa que podeu presentar sol.licituds, escrits o comunicacions adreçats a l'Administració de de les Illes Balears o a l'AGE (Administració General de l'Estat), a qualsevol d'aquests ajuntaments:

Xarxa d'Oficines dels ajuntaments i consells adherits al conveni marc d'oficines integrades.

Model general de sol.licitud per presentar escrits a l'Administració: Editor de Text

 Model de sol·licitud

PDF

Model de sol·licitud

Model general per presentar una queixa o suggeriment a l'Administració: Formulari