L'Administració de les Illes Balears disposa d'una xarxa d'oficines on la ciutadania pot presentar escrits, sol·licituds, queixes o comunicacions adreçats a qualsevol departament de l'Administració de les Illes Balears, de l'Administració General de l'Estat o de qualsevol òrgan de l'Administració local i autonòmica.
Podeu presentar els vostres escrits a qualsevol d'aquestes oficines:
CANVIS EN RELACIÓ A COVID-19 Oficines de registre de la CAIB i oficines amb servei especialitzat (Cl@ve) i servei SIR (format PDF) | |
CANVIS EN RELACIÓ A COVID-19 Oficines de registre de la CAIB i oficines amb servei especialitzat (Cl@ve) i servei SIR (format ODS) | |
Podeu demanar cita prèvia web en algunes oficines, polsant el següent enllaç: cita prèvia web |
Directori geogràfic de les oficines de registres
L'objectiu d'aquesta enquesta és escoltar directament a la ciutadania i conèixer el vostre grau de satisfacció respecte a l'atenció rebuda a les oficines d'informació i registre, amb la finalitat de millorar la qualitat de la prestació d'aquest servei. La vostra opinió ens interessa! |
Podeu presentar sol·licituds, escrits o comunicacions adreçats a l'Administració de les Illes Balears o a l'Administració General de l'Estat (AGE), a qualsevol dels ajuntaments o consells que disposen de registre electrònic interoperable, aquestes entitats són les que apareixen en la següent relació:
Model general de sol·licitud per demanar informació bàsica administrativa i per presentar escrits a l'Administració: |
![]() |
Model general per presentar una queixa o un suggeriment a l'Administració: |
![]() |
Model per sol·licitar informació pública (dret d'accés): |
Podeu trobar els formularis i tota la informació al següent enllaç |