Govern de les Illes Balears
SERVEI D'ACTIVITATS
  • Llei 7/213. Versió consolidada de l'Institut d'Estudis Autonòmics
    • Novetats
    • Com fer una consulta a la CTAIB
    • Contingut del projecte tipus d’activitat itinerant
    • Registre d'entitats col·ladoradores en matèria d'activitats classificades a la CAIB
  • CTAIB
    • nova web consultes i respostes
    • Consultes i respostes 2021
    • Consultes i respostes 2020
    • Consultes i respostes 2019
    • Consultes i respostes 2018
    • Consultes i respostes 2017
    • Consultes i respostes 2016 .
    • Consultes i respostes en l'àmbit d'aplicació de la Llei 7/2013
    • Consultes i respostes en l'àmbit d'aplicació de la Llei 16/2006
  • classificació activitats permanents
    • Jornada del personal tècnic de l'administració sobre la Llei 7/2013.
    • Campanya estadística. Activitats itinerants 2016.
    • Jornada sobre seguretat als espectacles públics
    • Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears
    • Decret 50/2014, de 5 de desembre, regulador del Registre Autonòmic d'Activitats i del registre d'acreditació del personal dels serveis d'admissió i control d'ambient intern dels espectacles públics i les activitats recreatives
    • Normativa d'activitats
    • Directiva 2006/123/CE
    • Altra normativa
    • Models de formulari revisió periòdica activitats permanents
    • Nous impresos Llei 2/2020
  • Accessibilitat
  • Mapa

NO PERMANENTS->TEMPORALS->CONVALIDABLES

S`han trobat un total 17 NO PERMANENTS->TEMPORALS->CONVALIDABLES. Mostrats del 1 al 17.

  • 1. Instància

  • 2. Comunicació del termini màxim de resolució

  • 3. Informe tècnic d'observació d'esmenes

  • 4. Rectificació de la sol·licitud

  • 5. Informe tècnic de constatació de la documentació aportada

  • 6. Entrega de l'expedient a la Secretaria

  • 7. Resolució d'atorgament de llicència d'instal·lació, obertura i funcionament

  • 8. Notificació d'atorgament de llicència d'instal·lació, obertura i funcionament

  • 9. Escrit de presentació de documentació requerida

  • 10. Informe tècnic de constatació de documentació requerida

  • 11. Resolució de constatació de l'inici de l'activitat

  • 12. Notificació de constatació de l'inici de l'activitat

  • 13. Escrit de comunicació d'aixecament i desmuntatge

  • 14. Informe tècnic de constatació de finalització d'activitat

  • 15. Resolució de comprovació de compliment de condicions i retorn de fiança

  • 16. Notificació de comprovació de compliment de condicions i retorn de fiança

  • 17. Comunicació de comprovació de compliment de condicions i retorn de fiança

1 a 17 de 17
  • BOIB
  • Transparència
  • Seu Electrònica
  • Atenció a la ciutadania
  • Contractació pública
  • Protecció de dades
  • Inici
  • Què necessites?
  • Temes
  • Govern

Direcció General d'Emergències i Interior
C/ de Francesc Salvà i Pizà, s/n
Telèfon 971177100

Xarxes socials:

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
© Govern Illes Balears
  • Contacte
  • Avís legal
  • Mapa web
  • Accessibilitat