Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Autorización de aprovechamientos forestales (tala de árboles)

Consiste en la tala de cualquier ejemplar de árbol forestal en suelo rústico, en aquellos casos en que no haya proyecto de ordenación, plan dasocrático o instrumento de gestión equivalente

Codi SIA

208371

Persones destinatàries

Propietarios o titulares de fincas rústicas

Termini per a resoldre i notificar

3 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

De acuerdo con el artículo 37 de la Ley 43/2003, de 21 de noviembre, de Montes, los aprovechamientos de madera y leñosos los regula el órgano forestal de la comunidad autónoma.

Si se trata de aprovechamientos domésticos de poca cuantía, se puede contactar con el Agente de Medio ambiente (AMA) de la zona para concertar una visita a la parcela, donde se expedirá un informe de autorización in situ.

Para obtener el teléfono del AMA llamar al 971 17 66 77.

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Medio Natural y Gestión Forestal

Tràmits

X

Solicitud de autorización

Requisits

Propietario o titular de la finca

Documentació a presentar

- Solicitud/instancia en modelo normalizado.

- Copia de la escritura de propiedad de la finca o nota simple registral.

- Copia plano de la finca, con indicación geográfica precisa.

- Copia plano catastral (identificación detallada de polígono y parcela objeto de la transformación y calificación).

Models:

Termini màxim

Se puede solicitar en cualquier momento

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Gestión Forestal y Protección del Suelo

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Gestión Forestal y Protección del Suelo

Tel.: 971176677 - Fax: 971176712

(forestal@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Medio Natural y Gestión Forestal

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar