Requisits
Con este trámite el interesado que inició el procedimiento tiene que corregir las deficiencias que se han encontrado a la tramitación de solicitud de inicio. Para lo cual, se necesario que:
1.- Se haya registrado el trámite de solicitud de inicio y por lo tanto, haya un número de expediente asociado.
2.- Una vez revisado por el Servicio correspondiente se hayan encontrado deficiencias con las que no se puede finalizar el procedimiento.
3.- Que los interesados hayan recibido un requerimiento previo de enmienda, por parte de la Administración, mediante notificación.
Documentació a presentar
Se tiene que presentar a la UD IT la documentación o información requerida por la Administración, para enmendar las deficiencias notificadas.
Esta documentación o información tiene que ir acompañada de la solicitud genérica. A la solicitud se tiene que indicar el número de expediente y hacer una breve descripción de la enmienda que se corrige. En caso de realizar el trámite de forma telemática desde la sede electrónica al apartado Acceso al trámite telemático, se tiene que rellenar la solicitud durante la tramitación como formulario on-line.
Models:
Termini màxim
El interesado tiene un plazo de diez días, a partir del día siguiente a la notificación del requerimiento, para entregar la documentación con las deficiencias enmendadas.
De acuerdo con el que dispone el artículo 73 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, en caso de no enmendar las deficiencias en el plazo referido, se declarará que habéis decaído en su derecho al trámite correspondiente.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Industria y Polígonos Industriales
Contacte
Servei o Secció responsable
Dirección General de Industria y Polígonos Industriales
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971176570
(fabramo@dgindust.caib.es)