Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatoria concurso oposición para cubrir plazas vacantes de la categoría Enfermería de Urgencias Atención Primaria dependientes del Servei de Salut de les Illes Balears

Convocatoria concurso oposición para cubrir plazas vacantes de la categoría Enfermería Urgencias Atención Primaria dependientes del Servicio de Salud de las Islas Baleares.

Codi SIA

2328325

Persones destinatàries

Ciudadanos españoles, de la Unión Europea o de algún estado al cual sea aplicable la libre circulación de personas trabajadoras en virtud de los tratados internacionales subscritos por la Unión Europea y ratificados por España.

Termini per a resoldre i notificar

De acuerdo con las bases del concurso oposición.

Silenci administratiu

No es de aplicación

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

L'última versió de l'aplicació AutoFirm. Vostè pot obtenir aquesta aplicació de forma gratuïta i legalment en http://firmaelectronica.gob.es/Home/Descargas.html

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General del IB-Salut

Tràmits

X

Modelo solicitud para participar en concurso-oposicion

Requisits

Los establecidos en las bases de la convocatoria del concurso-oposicion

Taxes

Model 046 Agencia Tributaria de les Illes Balears . https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3860 - Manual o telematico

Documentació a presentar

Los especificados en las bases de la convocatoria del concurso-oposicion

Models:

Termini màxim

El termino para presentar solicitudes es de un mes desde el dia siguiente a la publicacion de esta resolucion en el BOIB. Si el ultimo dia es inhábil, el termino se entiende prorrogado hasta el primer dia hábil siguiente

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Selección y Provisión de Personal Estatutario

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

X

Modelo de reclamacion

Requisits

Los establecidos en las bases de la convocatoria del concurso-oposicion

Documentació a presentar

Los especificados en las bases de la convocatoria del concurso-oposicion

Models:

Termini màxim

El termino para presentar reclamaciones es de diez dias desde el dia siguiente a la publicacion de esta resolucion en el BOIB. Si el ultimo dia es inhábil, el termino se entiende prorrogado hasta el primer dia hábil siguiente

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Selección y Provisión de Personal Estatutario

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

X

Modelo de reclamacion

Requisits

Los establecidos en las bases de la convocatoria del concurso-oposicion

Documentació a presentar

Los especificados en las bases de la convocatoria del concurso-oposicion

Models:

Termini màxim

El termino para presentar reclamaciones es de tres dias desde el dia siguiente a la publicacion de esta resolucion en el BOIB. Si el ultimo dia es inhábil, el termino se entiende prorrogado hasta el primer dia hábil siguiente

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Selección y Provisión de Personal Estatutario

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

X

Modelo de reclamacion

Requisits

Los establecidos en las bases de la convocatoria del concurso-oposicion

Documentació a presentar

Los especificados en las bases de la convocatoria del concurso-oposicion

Termini màxim

El termino para presentar reclamaciones es de cinco dias desde el dia siguiente a la publicacion de esta resolucion en el BOIB. Si el ultimo dia es inhábil, el termino se entiende prorrogado hasta el primer dia hábil siguiente

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Selección y Provisión de Personal Estatutario

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

X

Autobaremo - entrega de méritos

Requisits

Haber superado la fase oposición. De acuerdo con las bases 6.3 y 8.2 de la convocatoria, habrá superado la fase de oposición - cuya puntuación máxima es de 60 puntos - todo aspirante que haya aprobado la prueba, es decir, que haya obtenido al menos 30 puntos.

Documentació a presentar

Méritos que se indican en el anexo 3 de la convocatoria

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

20 días hábiles a contar desde el día siguiente de la publicación de las listas definitivas de la fase oposición (Del 20/10/2021 al 17/11/2021)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Selección y Provisión de Personal Estatutario

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

De acuerdo con la base 9.1 de la convocatoria, dentro del plazo de 20 días hábiles a contar desde el día siguiente a la publicación de la lista de aprobados en la fase de oposición, éstos deben acreditar los méritos que se indican al anexo 3 para la fase de concurso presentando los documentos originales o fotocopias compulsadas en el Registro General de los Servicios Centrales del Servicio de Salud o por alguna de las vías previstas en el artículo 16 de la Ley 39/2015.

Los méritos se deben acreditarse y valorarse siempre con referencia al término final del plazo para presentar solicitudes (25/06/2019).

Código DIR3 - A04029527-Servicio de Oposiciones y Concursos del Ibsalut

X

Lista provisional de méritos - Modelo solicitud alegaciones

Requisits

Presentar las alegaciones debidamente registradas

Documentació a presentar

La que la persona candidata considere oportuna o necesaria para que sea valorada su alegación.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

7 días hábiles a contar desde el día siguiente de la publicación de las listas provisionales de méritos (Del 19/05/2022 al 27/05/2022)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Selección y Provisión de Personal Estatutario

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

Se informa a las personas aspirantes que pueden revisar su expediente en la web del candidato (ver GUIA DE BAREMACIÓN para consultar la valoración de los méritos).Y que para resolver cualquier duda tienen a su disposición los números de teléfono 971 70 44 08 / 971 70 44 09.

Web del candidato: https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=es

Guía de baremación: https://www.ibsalut.es/docs/rrhh/rinconopositor/Guia%20Baremacion%20RRHH%20IBSALUT%20ES.pdf

Las alegaciones se tienen que dirigir a la sede del Tribunal debidamente documentadas y registradas en el Registro General de los Servicios Centrales del Servicio de Salud, en el registro general de cualquier gerencia del Servicio de Salud o por alguna de las vías previstas en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas.

Código DIR3 - A04029527-Servicio de Oposiciones y Concursos del Ibsalut

X

Lista definitiva de méritos - Elección de plazas - Entrega documentación

Requisits

Haber superado el concurso oposición (anexo 2), o estar a la lista complementaria (anexo 3) de la Resolución del director general del Servicio de Salud de las Islas Baleares por la que se aprueba la lista de personas que han superado el concurso-oposición para cubrir plazas vacantes en la categoría enfermera/enfermero de urgencia de atención primaria.

Documentació a presentar

La indicada en la Resolución del director general del Servicio de Salud de las Islas Baleares por la que se aprueba la lista de personas que han superado el concurso-oposición para cubrir plazas vacantes en la categoría enfermera/enfermero de urgencia de atención primaria.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Veinte días hábiles a contar desde el día siguiente de la publicación de la resolución (Del 12/09/2022 al 07/10/2022)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Selección y Provisión de Personal Estatutario

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

Las plazas se tienen que elegir por orden de prioridad. Hay que incluir todas las plazas. Esta lista se tiene que rellenar y registrar telemáticamente desde el web www.ibsalut.es (web del candidato). Así mismo, habrá en la sede del Polígono de Son Castelló la Unidad de Desarrollo Técnico de Procesos de Selección para apoyar tanto presencialmente como telefónicamente, para facilitar a los candidatos la herramienta informática para rellenar y registrar la elección de las plazas ofrecidas.

Web del Candidato: https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=es

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Servicio de Selección y Provisión de Personal Estatutario

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar