Requisits
1. Presentación de la comunicación de funcionamiento y documentación requerida
2. Revisión de la documentación
3. Plazo de subsanación, si es pertinente
4. Inspección del establecimiento, si es pertinente
5. Inscripción del establecimiento en el Registro de Centros, Servicios y Establecimientos Sanitarios
Taxes
Este procedimiento tiene tasa .
El pago de tasa está incluido al trámite telemático -
Telemático
Documentació a presentar
1. Comunicación de venta de medicamentos veterinarios sin prescripción dirigida a la Dirección General de Prestaciones, Farmacia y Consumo.
2. En caso de titularidad de persona física: copia del DNI.
3. En caso de titularidad de persona jurídica: copia compulsada de la escritura de constitución o modificación inscrita en el Registro Mercantil, cuando este requisito sea exigible conforme a la legislación mercantil. Si no lo es, la acreditación de la capacidad de obrar se ha de realizar mediante escritura o documento de constitución, estatutos o acto fundacional, en el cual han de constar las normas por las cuales se regula la actividad, inscritos, si es pertinente, en el registro oficial correspondiente. Debe presentarse, así mismo:
· Código de Identificación Fiscal (CIF)
· Documento acreditativo (original o compulsado) de la personalidad del representante (apoderamiento) y copia del su DNI
4. Planos o croquis del local.
5. Tipos y relación de medicamentos veterinarios sin prescripción objeto de venta.
Models:
Termini màxim
No procede
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servicio de Ordenación Farmacéutica
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Ordenación Farmacéutica
Carrer Calçat 2-A (2ª planta).
Tel.: 971177400
(igimeno@dgfarmacia.caib.es)
Observacions
Si opta por la tramitación telemática, recuerde que deberá adjuntar el modelo específico correspondiente que consta arriba debidamente cumplimentado y firmado.