Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Procedimiento de acceso y gestión de la lista de espera del servicio de acompañamiento para personas con discapacidad física grave

Se establece la regulación del procedimiento de acceso y gestión de la lista de espera del servicio de acompañamiento para personas con discapacidad física grave

Codi SIA

2095258

Persones destinatàries

Se sujetan a este procedimiento las personas con discapacidad que presentan los requisitos establecidos, y que solicitan el acceso a dicho servicio.

Se dirige a personas a partir de 16 años y hasta 65 años, con una discapacidad física de un grado mínimo del 65 % y necesidad de asistencia de tercera persona, que desarrollen de manera habitual y regular actividades laborales, ocupacionales o formativas.

Termini per a resoldre i notificar

3 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Tràmits

X

Solicitud de acceso al servicio de acompañamiento para personas con discapacidad física grave

Requisits

- Personas a partir de 16 años y hasta 65 años, con una discapacidad física de un grado mínimo del 65 % y necesidad de asistencia de tercera persona, que desarrollen de manera habitual y regular actividades laborales, ocupacionales o formativas.

- Residir legalmente en España.

- Estar empadronado en algún municipio de las Islas Baleares.

Documentació a presentar

Solicitud de acceso al servicio y documentación adjunta a la solicitud

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Sin plazo

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Atención a la Discapacidad

C/ de Joan Crespí, 11. Tel.: 971177200

(atenciodiscapacitat@dgad.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar