Requisits
Aquellos que determina el artículo 8 del Decreto 14/1994, de 10 de febrero, por el cual se aprueba el reglamento del procedimiento a seguir para la Administración del comunidad autónoma en el ejercicio de la potestad sancionadora, de acuerdo con aquello que establece el artículo 64 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas: a) Identificación de la persona/se presuntamente responsables; b) Exposición de los hechos, indicación de la infracción o infracciones, sanciones y normativa aplicable; c) órgano competente para resolver; d) instructor y secretario del procedimiento; e) medidas de carácter provisional; f) indicación del derecho a formular alegaciones y a la audiencia en el procedimiento, así como de los plazos por su ejercicio.; g) indicación de la posibilidad de hacer el pago de la sanción con el descuento del 20% por pago voluntario anterior a la resolución y con el descuento del 20% por reconocimiento de responsabilidad, ambos acumulables, con los requisitos y consecuencias determinadas por la ley.
Documentació a presentar
Document d'al·legacions i tota la documentació que consideri necessària presentar en defensa dels seus interessos.
Models:
Termini màxim
15 días para formular alegaciones al acuerdo de inicio y en cualquier momento anterior a la resolución para efectuar el pago reducido por reconocimiento de responsabilidad y/o pago voluntario
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Costas y Litoral
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de inspecciones y sanciones
(info@dgcostes.caib.es)