Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Instalaciones receptoras de gas (UDIT-013)

Comunicar a la Dirección General de Política Industrial la puesta en servicio de las instalaciones receptoras de gas e inscribirlas en el registro de instalaciones correspondiente.

Codi SIA

207819

Persones destinatàries

Titulares de instalaciones receptoras de gas y personas interesadas

Termini per a resoldre i notificar

6 meses

Silenci administratiu

Positivo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Industria y Polígonos Industriales

Tràmits

X

Presentación de la documentación

Requisits

· Presentación presencial: la solicitud y toda la documentación especificada en esta guía tiene que presentarse en cualquiera de las oficinas de la UDIT. Las direcciones se pueden consultar en http://www.caib.es/sites/tramitacioudit/es/adreces_i_horaris/. Se tienen que presentar los documentos que procedan según las indicaciones recogidas en la guía de tramitación. Los modelos de los documentos, que se tienen que presentar, aparecen en esta ficha.

Taxes

. - Tarjeta de crédito o débito / Banco

Documentació a presentar

Termini màxim

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Industria y Polígonos Industriales

Contacte

Servei o Secció responsable

Unidad de Información y Trámite - (UDIT)

C/ del Bastió d'en Sanoguera, 2. Tel.: 971176570

(uditpalma@dgindust.caib.es)

X

Rectificación de errores del expediente cerrado

Requisits

El expediente que se quiere corregir tiene que estar cerrado.

Taxes

50% de la tasa del trámite que se rectifica . - En el propio trámite telemático, por cuestiones técnicas, resultará una tasa de 0€. La tasa real que el interesado deberá abonar se notificará desde la UDIT posteriormente al registro del trámite

Documentació a presentar

Se debe presentar la siguiente documentación:

-Solicitud de tramitación genérica de la UDIT (01.020). Se debe indicar que se trata de una rectificación y especificar el número de expediente y el motivo de la rectificación. En el caso de realizar el trámite de manera telemática desde la sede electrónica, se debe rellenar la solicitud durante la tramitación con el formulario en linea.

-El documento o documentos rectificados.

-El documento emitido por la Administración cuando se finalizó el procedimiento, y que contiene el error a rectificar (p.e. puesta en servicio…).

-Justificando de pago de la tasa (50% de la tasa del trámite que se rectifica).

Models:

Termini màxim

Plazo máximo de 12 meses desde que se cerró el expediente a corregir.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Industria y Polígonos Industriales

Contacte

Servei o Secció responsable

Unidad de Información y Trámite - (UDIT)

C/ del Bastió d'en Sanoguera, 2. Tel.: 971176570

(uditpalma@dgindust.caib.es)

X

Corrección de deficiencias del trámite de rectificación de errores de expediente finalizado

Requisits

Con este trámite la persona interesada que realizó el trámite de rectificación de errores del expediente cerrado puede corregir las deficiencias que se han encontrado durante la tramitación de este expediente. Para lo cual, es necesario que:

1.- Se haya registrado el trámite de rectificación de errores del expediente cerrado y por tanto, haya un número de expediente asociado.

2.- Una vez revisado por el Servicio correspondiente, se hayan encontrado deficiencias por las que no se puede finalizar el procedimiento.

3.- Que los interesados hayan recibido un requerimiento previo de subsanación por parte de la Administración mediante notificación.

 

Documentació a presentar

Se debe presentar en la UDIT la documentación o información requerida por la Administración, para corregir las deficiencias notificadas.

Esta documentación o información debe ir acompañada de la solicitud genérica. En la solicitud se debe indicar el número de expediente y hacer una breve descripción de la deficiencia que se corrige. En caso de realizar el trámite de forma telemática desde la sede electrónica en el apartado Acceso al trámite telemático, se debe rellenar la solicitud durante la tramitación como formulario on-line.

Models:

Termini màxim

El interesado tiene un plazo de diez días, contadores a partir del día siguiente a la notificación del requerimiento, para entregar la documentación con las deficiencias corregidas.

De acuerdo con lo que dispone el artículo 73 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, en caso de no corregir las deficiencias en el plazo referido, se declarará que ha decaído su derecho al trámite correspondiente.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Industria y Polígonos Industriales

Contacte

Servei o Secció responsable

Unidad de Información y Trámite - (UDIT)

C/ del Bastió d'en Sanoguera, 2. Tel.: 971176570

(uditpalma@dgindust.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Industria y Polígonos Industriales

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar