Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Registro de Mediadores/Mediadoras y Centros de Mediación de Colegios Profesionales y de Entidades Públicas o Privadas.

Este Registro tiene como objeto la promoción, administración y facilitar el acceso de la ciudadanía a la mediación familiar (Ley 14/2010, de 9 de diciembre, de mediación familiar de las Islas Baleares).

Codi SIA

207816

Persones destinatàries

-Los mediadores y mediadoras familiares, que para ejercer necesitan inscribirse en el Registro de Mediadores Familiares de la Dirección General de Familia y Menores - Los colegios profesionales -de abogados y abogadas, de psicología, pedagogía, psicopedagogía, trabajo social y educación social-, entidades privadas legalmente constituidas y entidades públicas, que, para constituirse como centro de mediación, necesitan inscribirse en el Registro de Centros de Mediación de Colegios Profesionales y de Entidades Públicas o Privadas de la Dirección General de Familia y Menores.

- Las entidades públicas que quieran homologar la formación que imparten sobre esta materia tienen que solicitar la homologación al servicio de Mediación de la Dirección General de Familia y Menores.

Termini per a resoldre i notificar

El plazo para resolver y notificar es de dos meses desde la presentación de la solicitud.

Silenci administratiu

Positivo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Infancia, Juventud, Familias, Igualdad y Diversidad

Tràmits

X

Registro de Mediadores/Mediadoras y Centros de Mediación de Colegios Profesionales y de Entidades Públicas o Privadas.

Requisits

.

Documentació a presentar

http://www.atib.es/TA/Modelos/

En esta web de la Agencia Tributaria de les Illes Balears está disponible el impreso 046, que es el documento que se debe rellenar para formalizar la inscripción en el Registro de Mediadores/mediadoras familiares o en el Registro de Centros de Mediación de Colegios Profesionales y de Entidades Públicas y Privadas (son tasas distintas). El ingreso de la tasa correspondiente puede hacerse telemáticamente siguiendo los pasos que indica la web o también se puede imprimir una vez rellenado e ingresar en cualquier caja o banco autorizado (Banca March, Banc de Crèdit Balear, Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, Sa Nostra y La Caixa).

Para más información, contactar con el Servicio de Familia: 971 17 74 36.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Infancia, Juventud, Familias, Igualdad y Diversidad

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Familias

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Infancia, Juventud, Familias, Igualdad y Diversidad

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar