Convocatoria de ayudas para actuaciones de fomento del uso de la lengua catalana para el año 2024
Apoyar a actividades que tengan como finalidad la difusión y la promoción del uso social de la lengua catalana entre la población general, tanto en la autóctona como en la recién llegada, de las Islas Baleares.
Codi SIA
3052816
Persones destinatàries
Entidades locales de las Islas Baleares y entes públicos que dependen de estas.
Asociaciones, fundaciones y otras entidades sin finalidad de lucro.
Empresas y autónomos (solo para proyectos de creación de material didáctico destinado específicamente a la enseñanza de lengua catalana en las Islas Baleares).
Termini per a resoldre i notificar
La resolución de concesión se tiene que dictar y notificar mediante la publicación en el BOIB en el plazo de seis meses contadores desde la fecha de acabado del plazo para presentar las solicitudes fijado en el punto 7 de esta convocatoria.
Silenci administratiu
Negativo
Forma d'inici
Instancia de parte
Fi de la via administrativa
No
Disponible per tramitar per persona apoderada
Si
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
Simplificació documental
Documents relacionats amb el procediment
Tràmits
Presentación de solicitudes
Requisits
Las subvenciones que se convoquen mediante esta Resolución se destinan a actividades que contribuyen a la difusión y la promoción del uso social de la lengua catalana entre la población general, tanto en la autóctona como en la recién llegada, de las Islas Baleares
Documentació a presentar
Models:
- Anexo 4_Memoria económica fomento_pdf
- Anexo 3_Declaración y memoria de actuaciones fomento 2024_Word
- Annex 3_Declaració i memòria actuacions foment 2024_Word
- Anexo 4_Memoria económica fomento_Word
- Annex 1_Sol·licitud foment 2024_Word
- Annex 2_Declaració responsable foment 2024_Word
- Annex 4_Memòria econòmica forment 2024_Excel
- Annex 4_memòria econòmica foment 2024_Word
- Anexo 2_declaración responsable fomento 2024_Word
- Anexo 1_Solicitud fomento 2024_Word
- Annex 1_sol·licitud foment 2024_pdf
- Annex 2_Declaració responsable foment 2024_pdf
- Anexo 1_solicitud fomento_pdf
- Annex 4_Memòria econòmica foment_pdf
- Annex 3_Declaració i memòria actuacions foment 2024_pdf
- Anexo 2_Declaración responsable fomento_pdf
- Anexo 3_Declaración y memoria actuaciones fomento 2024_pdf
Termini màxim
Las personas interesadas podrán presentar las solicitudes dentro del plazo de quince días hábiles a partir del 1 de marzo de 2024.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
Contacte
Servei o Secció responsable
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996
(foment@iebalearics.org)
Tràmit d'al·legacions a la llista d'admesos i exclosos
Requisits
No aplica.
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Els sol·licitants disposen de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la llista per esmenar les deficiències detectades en la sol·licitud o la documentació presentada juntament amb aquesta. Tant la documentació per esmenar les sol·licituds com les al·legacions s'han de presentar d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
Contacte
Servei o Secció responsable
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996
(foment@iebalearics.org)
Tràmit d'al·legacions a la llista modificada d'admesos i exclosos
Requisits
No aplica.
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
El sol·licitant afectat per aquesta modificació disposa de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la llista modificada per presentar les esmenes o les al·legacions que consideri oportunes, si n'és el cas (fins al 3 de juliol). Tant la documentació per
esmenar les sol·licituds com les al·legacions s'han de presentar d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
Contacte
Servei o Secció responsable
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996
(foment@iebalearics.org)
Aceptación o renuncia de la ayuda
Requisits
.
Documentació a presentar
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Los beneficiarios tienen que comunicar al Instituto de Estudios Baleáricos si aceptan la subvención o renuncian. En cualquier caso, si en el plazo de ocho días hábiles desde la notificación de la propuesta de resolución (del 21 de junio al 3 de julio de 2024) el beneficiario no hace constar lo contrario, se entenderá que acepta la subvención que se le ha adjudicado.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
Contacte
Servei o Secció responsable
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996
(foment@iebalearics.org)
Justificació de l'ajut concedit
Requisits
Documentació a presentar
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
a) Per a les activitats que ja s'hagin duit a terme en el moment de la notificació, vint dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la notificació de la resolució de concessió.
b) Per a les activitats que no s'hagin duit a terme en el moment de la notificació de la resolució de concessió, vint dies hàbils comptadors a partir de la finalització de l'activitat o projecte.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
Contacte
Servei o Secció responsable
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996
(foment@iebalearics.org)
Informació sobre protecció de dades
De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite
Responsable del tractament
Instituto de Estudios Baleáricos (IEB)
Finalitat
Tramitación del procedimiento
Legitimació
Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos
Destinatari
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal
Drets
Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional
Informació adicional