Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Informe sobre actuaciones en Áreas de Prevención de Riesgo de incendios forestales (APR de incendios)

Para realizar determinadas actuaciones en zonas delimitadas como Áreas de Prevención de Riesgo de incendios (APR de incendios) según los planes territoriales insulares, es preceptivo obtener un informe previo sobre el riesgo de incendio forestal.

Codi SIA

282395

Persones destinatàries

Administraciones públicas y particulares

Termini per a resoldre i notificar

3 meses

Silenci administratiu

No es de aplicación

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

De acuerdo con el artículo 21.4 de la Ley 6/1999, de 3 de abril, de las Directrices de Ordenación Territorial de las Illes Balears y de medidas tributarias, la determinación de las Zonas de Alto Riesgo (ZAR) delimita en cada momento las áreas de prevención de riesgo de incendios que prevé la regulación territorial y urbanística (artículo 76 de la Ley 3/2019, de 31 de enero, Agraria de las Islas Baleares).

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Medio Natural y Gestión Forestal

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Solicitud de informe

Requisits

Administraciones públicas competentes e interesados.

Documentació a presentar

- Solicitud/instancia en modelo normalizado.

- Copia del proyecto de las obras y/o las instalaciones o del expediente de la actuación, con su delimitación exacta.

Models:

Termini màxim

Se puede solicitar en cualquier momento.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Gestión Forestal y Protección del Suelo

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Gestión Forestal y Protección del Suelo

Tel.: 971176677 - Fax: 971176712

(forestal@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Medio Natural y Gestión Forestal

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar