Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatoria para seleccionar el personal y enviar la solicitud con las persones candidatas por la realización de un curso de detección de drogas a la Escuela de Tráfico de la Guardia Civil

Aprobar la convocatoria y las bases para seleccionar el personal y enviar la solicitud con las persones candidatas por la realización de un curso de detección de drogas a la Escuela de Tráfico de la Guardia Civil.

Codi SIA

2985051

Persones destinatàries

Pueden ser alumnos del curso de detección de drogas las personas que formen parte de los cuerpos de Policía Local de los municipios de las Islas Baleares y que lleven a cabo de manera habitual actividades de detección de drogas.

No podrán ser alumnos aquellas personas que hayan realizado este mismo curso con anterioridad. Tampoco en el supuesto de que hayan hecho un curso de parecidas características los últimos 2 años.

En cumplimiento de los requisitos establecidos a la convocatoria que tiene que regir por el curso de tràfic, seguridad vial y transportes por el personal ajeno a la Guardia Civil, tampoco podrán tener grabado, a cualquier zona visible del cuerpo, tatuaje alguno que pueda considerarse obsceno u ofensivo.

Termini per a resoldre i notificar

6 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Òrgan competent per a resoldre

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

Tràmits

X

Solicitud de reserva de plazas en el curso de detección de drogas

Requisits

Los ayuntamientos que tengan personal interesado a realizar este curso y así lo consideren conveniente tienen que tramitar la solicitud de la manera siguiente:

Las solicitudes se tienen que presentar de forma electrónica a través del Sistema de Interconexión de Registros (SIR) dirigido a la Escuela Balear de Administración Pública (DIR3 : A04035968), de acuerdo con el modelo que figura en el anexo 2, junto con el anexo 1 y 2 de la convocatoria que tiene que regir por el curso de tràfic, seguridad vial y transportes por el personal ajeno a la Guardia Civil, a disposición de los ayuntamientos en la sede electrónica de la EBAP y al siguiente link:

https://www.dgt.es/menusecundario/seleccion-y-formacion/cursos-para-empleados-publicos/convocatoria-anual-2023-del-curso-sobretrafico- seguro idad-vial-y-transportas-para-personal-ajeno-a-la-guardia-civil/.

El envío de la presente solicitud implicará la autorización por parte del ayuntamiento a que el aspirante realice el curso.

Documentació a presentar

Modelo de solicitud junto con los anexos 1 y 2 adjuntos

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

10 días hábiles

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(aplata@ebap.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros disparo de obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar