Requisits
Los ayuntamientos que tengan personal interesado a realizar este curso y así lo consideren conveniente tienen que tramitar la solicitud de la manera siguiente:
Las solicitudes se tienen que presentar de forma electrónica a través del Sistema de Interconexión de Registros (SIR) dirigido a la Escuela Balear de Administración Pública (DIR3 : A04035968), de acuerdo con el modelo que figura en el anexo 2, junto con el anexo 1 y 2 de la convocatoria que tiene que regir por el curso de tràfic, seguridad vial y transportes por el personal ajeno a la Guardia Civil, a disposición de los ayuntamientos en la sede electrónica de la EBAP y al siguiente link:
https://www.dgt.es/menusecundario/seleccion-y-formacion/cursos-para-empleados-publicos/convocatoria-anual-2023-del-curso-sobretrafico- seguro idad-vial-y-transportas-para-personal-ajeno-a-la-guardia-civil/.
El envío de la presente solicitud implicará la autorización por parte del ayuntamiento a que el aspirante realice el curso.
Documentació a presentar
Modelo de solicitud junto con los anexos 1 y 2 adjuntos
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
10 días hábiles
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)
Contacte
Servei o Secció responsable
Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177625
- Fax: 971176319
(aplata@ebap.caib.es)