Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Comisiones de servicios a funcionarios con habilitación de carácter nacional

Conferir comisiones de servicios a funcionarios de Administración local con habilitación de carácter nacional a corporaciones locales, cuando no hubiera sido posible un nombramiento provisional.

Codi SIA

207849

Persones destinatàries

Funcionarios de Administración local con habilitación de carácter nacional que cumplan los requisitos del lugar de trabajo para ejercer sus funciones y con carácter preferente los funcionarios de la subescalera y categoría del lugar reservado.

Termini per a resoldre i notificar

Seis meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Observacions

La comisión de servicios se tiene que efectuar a petición de la entidad interesada y con la conformidad del funcionario o la funcionaria y de la entidad en la cual preste servicios. La concesión de estas comisiones de servicios tiene que ser por el plazo máximo de un año y se podrá prorrogar anualmente hasta un máximo de cinco años.

Òrgan competent per a resoldre

Consejería de Presidencia, Coordinación de la Acción de Gobierno y Cooperación Local

Tràmits

X

Inicio del procedimiento

Requisits

---

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

---

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Coorporaciones Locales

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Coorporaciones Locales

Passeig de Sagrera, 2. Tel.: 971177085 - Fax: 971176829

Observacions

El procedimiento se iniciará a instancia de la entidad local o la administración interesada

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Relaciones Institucionales y de Relaciones con el Parlamento

Finalitat

Tramitación del procedimento

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional