Requisits
Ser titular de un proyecto programado incluido en la Estrategia de Desarrollo Local de Menorca
Documentació a presentar
- Personas físicas: si es el caso, documento que acredite su representación.
- Personas jurídicas: Fotocopia del NIF de la entidad, de los estatutos sociales debidamente inscritos en el registro correspondiente, y del documento que acredite su representación.
- Certificado de estar al corriente con las obligaciones tributarias, estatal y autonómica y con la Seguridad Social en el caso de haber denegado la autorización para su comprobación de oficio.
- Estudio de viabilidad económica en el caso de proyectos productivos.
- Planos o croquis en los que figure el emplazamiento de las inversiones.
- Memoria del proyecto que debe incluir: antecedentes, objetivos, actividades, cronograma de ejecución y presupuesto detallado.
- Copia del Proyecto básico en caso de realizar obra mayor.
- Presupuestos, facturas proforma o facturas de las inversiones objeto de la ayuda (3 presupuestos cuando el importe del gasto supere los 40.000 € de coste por ejecución de obra, 3 presupuestos en el caso de gasto superior a 15.000 € por bienes de equipo o prestación de servicios).
- Certificado de la Agencia Tributaria en el caso de que el IVA no sea recuperable.
- Otra documentación en su caso.
Models:
Termini màxim
Hasta el dia 31/10/2021
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Ayudas Al Desarrollo Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871
Observacions
La solicitud, la memoria y el resto de documentación se presentará ante el Grupo Leader de Menorca
Asociación Leader Isla de Menorca
Plaza de la Biosfera, 5
07702 Mahón Menorca
correo: leader.menorca@cime.es
teléfono: 971 35 56 60