Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Revisión de la autorización ambiental integrada (AAI)

Revisión a instancia del órgano competente (Servicio de Asesoramiento Ambiental) a del titular de la instalación en la cual se desarrolle alguna de las actividades industriales incluidas en el anexo 1 del RDL 1/2016, de 16 de diciembre, por el cual se aprueba el texto refundido de la Ley de prevención y control integrados de la contaminación.

Codi SIA

1851124

Persones destinatàries

A todas las actividades de titularidad pública o privada que estén incluidas en el anexo 1 del RDL 1/2016.

Termini per a resoldre i notificar

6 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

La revisión de la autorización ambiental integrada se tramita segundos aquello dispuesto en los arte.26 del RDL 1/2016 y arte.16 del RD 815/2013.

El titular tendrá que presentar toda la información referida en el artículo 12.1 del RDL que sea necesario para la revisión de las condiciones de autorización.

En cualquier caso. la autorización ambiental integrada será revisada cuando se den los siguientes casos (arte.26.4):

a) La contaminación producida por la instalación haga conveniente la revisión de los valores límite de emisión impuestos o la adopción otras nueces.

b) Resulte imposible reducir significativamente las emisiones sin imponer costes excesivos a consequència de importantes cambios en las mejoras técnicas disponibles.

c) La seguridad de funcionamiento del proceso o actividad haga necesario usar otras técnicas.

d)El organismo de cuenca, conforme aquello establecido en la legislación de aguas, estime que existen circunstancias que justifiquen la revisión de la autorización ambiental integrada en lo relativo a vertidos al dominio público hidráulico de cuencas gestionadas por la Administración general del Estado. En ese supuesto, el organismo de cuenca requerirá, mediante informe vinculante, al órgano competente para otorgar la autorización ambiental integrada, a fin de que inicie el procedimiento de revisión en un plazo máximo de veinte días.

e) Así lo exija la legislación sectorial que resulte de aplicación a la instalación o sea necesario compllr normas nuevas o revisadas de calidad ambiental en virtud del artículo 22.3

Òrgan competent per a resoldre

Servicio de Asesoramiento Ambiental

Tràmits

X

Solicitud de tramitación de autorización ambiental integrada

Requisits

La revisión de la autorització ambiental integrada se tramita según lo que disponen los art.26 del RDL 1/2016 y art.16 del RD 815/2013.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

En cualquier momento

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Asesoramiento Ambiental

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Asesoramiento Ambiental

Gremi de Corredors 10. Polígon de Son Rossinyol. Tel.: 971170688

(serveiambiental@dgharmo.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Armonización Urbanística y Evaluación Ambiental

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar