Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvenciones para entidades privadas para reformar y rehabilitar espacios residenciales para reconvertir plazas de autónomas en plazas para dependientes

Financiar inversiones dirigidas a la reforma y rehabilitación de espacios residenciales, con objeto de reconvertir plazas destinadas a personas autónomas en cosos para personas en situación de dependencia, para los años 2023 a 2026

Codi SIA

3057576

Persones destinatàries

Entidades privadas titulares de servicios residenciales para personas mayores

Termini per a resoldre i notificar

6 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentación de la solicitud

Requisits

Entidades que cumplen los requisitos del punto 4 del anexo de la convocatoria

Documentació a presentar

Ver punto 7 del anexo de la convocatoria.

Los impresos 1, 3, 4, 5, 7 y 8 ya se encuentran incluidos dentro del trámite telemático, por lo tanto, no los tenéis que adjuntar como anexo.

Los impresos 2 y 6, los encontraréis como "Documentos relaciones con el trámite", puesto que estos si que los tenéis que anexar al procedimiento.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Línea 1: cuatro meses desde el día siguiente que se publique la convocatoria en el BOIB .

Línea 2: acaba el día 30 de mayo de 2025.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Centros y Programas II

(centresiprogrames2@dgad.caib.es)

X

Subsanación de la solicitud

Requisits

Haber sido requerido por el órgano instructor para enmendar la solicitud

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

Diez días hábiles desde la notificación del requerimiento de subsanación

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Centros y Programas II

(centresiprogrames2@dgad.caib.es)

X

Mejora o modificación de la solicitud

Requisits

En todo caso, el órgano instructor puede proponer el mejoramiento de la solicitud y, en particular, la modificación del presupuesto presentado por la persona o entidad solicitante o de las condiciones y la forma de realización de la actividad, siempre que esto no perjudique terceras personas. En estos casos, se tiene que pedir la conformidad de la persona o entidad solicitante, conformidad que se tiene que entender otorgada si la propuesta formulada por el órgano instructor explicita claramente las modificaciones correspondientes y la persona o entidad solicitando no manifiesta oposición, por escrito, en el plazo de quince días. En cualquiera otro caso, la solicitud se tiene que mantener en los términos expresados por la persona o entidad solicitante en el escrito inicial, sin perjuicio de las correcciones que, si procede, se desprendan del escrito de oposición que presente.

Documentació a presentar

Termini màxim

Quince días

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Centros y Programas II

(centresiprogrames2@dgad.caib.es)

X

Justificación

Requisits

La entidad beneficiaria, antes del día 15 noviembre de 2024, tiene que haber justificado, como mínimo, el 60 % de la obra ejecutada entre el día 1 de enero de 2022, o si procede, en fecha posterior, y el día 30 de septiembre de 2024, de acuerdo con el proyecto

presentado.

Documentació a presentar

Ver punto 13.2 de la Convocatoria

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El 15 noviembre de 2024

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Centros y Programas II

(centresiprogrames2@dgad.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar