Requisits
Podrán ser beneficiarias las empresas que tengan consideración de Pyme, que su actividad esté incluida en algún epígrafe IAE nombrado en el artículo beneficiarios y que cumplan con los requisitos estipulados (ver el artículo segundo de la convocatoria).
Documentació a presentar
Las personas que, de acuerdo con el artículo 14.2 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, están obligadas a relacionarse a través de medios electrónicos con la administración pública, deberán presentar la solicitud y la declaración responsable electrónicamente siguiendo estos pasos:
1º Ir al enlace Solicitud de la subvención, rellenar todos los campos y subir la documentación obligatoria.
2º Se recibirá un PDF en el correo electrónico especificado en la solicitud. El/la representante de la empresa debe firmar digitalmente este PDF.
3º Presentar el PDF firmado a través del botón que aparece más abajo "acceso al trámite telemático".
Termini màxim: el plazo para presentar las solicitudes es del 12 de marzo al 2 de abril de 2025, o hasta que se agote, dentro de este periodo, la cuantía económica asignada a esta convocatoria.
Òrgan competent per a la tramitació ADR Balears
Models:
Termini màxim
El plazo para presentar las solicitudes es del 12 de marzo al 2 de abril de 2025, o hasta que se agote, dentro de este periodo, la cuantía económica asignada.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Agencia de Desarrollo Regional de las Illes Balears
Contacte
Servei o Secció responsable
Agencia de Desarrollo Regional de las Illes Balears
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971176161
(pindust@adrbalears.es)