Requisits
Volumen anual superior a los 20.000 m3 y/o caudal instantáneo de más de 5l/seg
Documentació a presentar
· Declaración responsable.
· Informe Técnico sobre el estado del aprovechamiento redactado por técnico competente con contenido mínimo marcado en el modelo de la declaración responsable.
· Un análisis químico del agua. Debe incluir como mínimo las concentraciones de cloruros, sulfatos, nitratos y conductividad. Se pueden admitir analíticas de hasta 6 meses de antigüedad.
· Fotografía representativa de la ubicación del aprovechamiento.
· Fotografía de la ubicación del sondeo con los elementos de equipamiento (contador, grifo de muestras y tubo piezométrico).
· Fotografía y lectura (con fecha) del contador volumétrico o caudalímetro. En caso de fuentes, fotografía y lectura del caudalímetro del volumen total de drenaje y del volumen total aprovechado.
· Fotografía del cuadro eléctrico con protecciones y cableado.
· Fotocopia del DNI, CIF o equivalente del Titular del aprovechamiento y representante.
· Medio de acreditación del encargo al técnico que realiza el informe.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
31/12/2024
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Recursos Hídricos
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Aguas Subterráneas
C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol).
Tel.: 971176638
(aiguessubterranies@dgreghid.caib.es)
Observacions
En caso que la Inspección Técnica se presente por un representante, se debe aportar apoderamiento de representación legalmente válido.