Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Acreditació de serveis i habilitació d'entitats d'orientació professional

Crear i regular el Registre d'entitats i serveis d'orientació professional i serveis complementaris.

Establir els procediments d'habilitació de les entitats i d'acreditació dels serveis d'orientació professional i els serveis complementaris, la inscripció, la revocació, així com el seguiment i el control.

Código SIA

2896726

Personas destinatarias

Aquest Decret és d'aplicació a totes les entitats que desenvolupin serveis d'orientació professional, en l'àmbit competencial del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, tant públics com privats, amb ànim de lucre o sense, que s'ubiquin o actuïn en el territori de la comunitat autònoma de les Illes Balears, amb independència del lloc on tenguin la seu social o el domicili legal.

També és d'aplicació a les entitats titulars dels serveis complementaris que preveu el punt 2 de l'article 13 del Reial decret 7/2015, de 16 de gener, que aprova la cartera comuna de Serveis del Sistema Nacional d'Ocupació, que es despleguin reglamentàriament.

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini màxim per resoldre i notificar les resolucions és de 6 mesos des de l'entrada de la sol.licitud en el registre.

Silencio administrativo

Positiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Observaciones

Per a les entitats integrants del tercer sector d'acció social, el Decret 35/2022 de 22 d'agost entra en vigor l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i el Decret 36/2022 de 22 d'agost entra en vigor el mateix dia de la publicació.

Per a la resta d'entitats l'entrada en vigor és als 6 mesos des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Normativa del procedimiento

Órgano competente para resolver

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Trámites

X

Sol·licitud d'acreditació de serveis i habilitació d'entitats d'orientació professional

Requisitos

Aquest Decret és d'aplicació a totes les entitats que desenvolupin serveis d'orientació professional, en l'àmbit competencial del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, tant públics com privats, amb ànim de lucre o sense, que s'ubiquin o actuïn en el territori de la comunitat autònoma de les Illes Balears, amb independència del lloc on tenguin la seu social o el domicili legal.

Documentación a presentar

Plazo máximo

Les sol.licituds es poden presentar durant tot l'any.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

(resop@soib.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar