Requisits
Ver documentación que hay que presentar
Taxes
Autoritzacions .
Autoritzacions especials o de servei regular d'ús general o d'ús especial. Atorgament o pròrroga/Expedició de duplicat o còpia de document. -
https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=9339&lang=ca
Documentació a presentar
- Instancia solicitud
- Contrate escolar, excepto en el caso de renovación de la autorización, indicando núm. de plazas contratadas, duración del contrato y precio del mismo.
- En caso de subcontratación. Contrate origen entre la Consejería de Educación, Universidad e Investigación y el contratante inicial, añadiendo el contrato entre este último y el prestamista solicitando (subcontratación).
-Croquis del recorrido, indicando en cada itinerario el término municipal, calle, número, nombre de carretera y punto quilométrico de cada parada.
- Fotocopia compulsada tarjeta inspección técnica vigente, incluyendo «vehículo apto para realizar transporte escolar». En el supuesto de que sea transporte de mayores de 16 años no hay que presentarla.
- Fotocopia compulsada seguro vigente de responsabilidad civil hasta un límite máximo de 50 millones de euros.
- Dirección de correo electrónico del titular de la empresa o de su representante legal a efectos de recibir las correspondientes notificaciones.
- Imprimido de la tasa correspondiente y justificante de su pago.
Models:
Termini màxim
-
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Movilidad
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Ordenación del Transporte Terrestre
C/ d'Eusebi Estada, 28.
Tel.: 971177181
- Fax: 97176365
(calberti@dgmobil.caib.es)