Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Auditoría Pública y control financiero permanente

Verificación a posteriori de la actividad de la administración autonómica y sector público instrumental. Este procedimiento tendrá tanto carácter contable, como de legalidad como de revisión operativa.

Codi SIA

2408862

Persones destinatàries

- Cualquier ente del sector público autonómico en los términos descritos al arte. 1-3 de la Ley 14/2014 de Finanzas de la CAIB.

- Beneficiarios de subvenciones y entidades colaboradoras perceptoras de préstamos, avales u otras ayudas de los entes que dependan.

- Perceptores de fondos de la UE .

Termini per a resoldre i notificar

12 meses desde la notificación del Plan de control financiero

Silenci administratiu

No es de aplicación

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Procedimiento destinado a la emisión de los informes definitivos de Control Financiero permanente y auditoría pública.

Òrgan competent per a resoldre

Intervención Adjunta de Auditorías

Tràmits

X

Presentación de documentación o Alegaciones a Informe Provisional

Requisits

Ser interesado en las actuaciones de auditoría pública o control financiero permanente de acuerdo con lo establecido en el plan de control aprobado per el consejero/a competente en materia de hacienda y presupuestos, por iniciativa propia o a instancia de la Intervención General.

Documentació a presentar

La requerida en la notificación o comunicación enviada per la Intervención Adjunta de Auditorías o las alegaciones presentadas por los interesados con la documentación que consideren adequada.

Models:

Termini màxim

-15 días, en los casos de requerimiento de documentación, excepto si se establece otro.

-15 días para presentar las alegaciones, desde la fecha de recepción del informe provisional, excepto que de manera motivada se amplíe o reduzca. La ampliación o reducción se notificara en el momento en que se notifique el informe provisional.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Intervención Adjunta de Auditorías

Contacte

Servei o Secció responsable

Intervención Adjunta de Auditorías

C/ del Palau Reial, 17. Tel.: 971176701 - Fax: 971784416

(auditor@interven.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Intervención General de la Comunidad Autónoma de las Illes Balears

Finalitat

Ejecución de las tareas de auditoría pública y control financiero permanente, para permitir la verificación a posteriori de la actividad de la administración autonómica de las Islas Baleares y de su sector público instrumental, de acuerdo con el título III del Decreto 62/2006, de 7 de julio, por el cual se regula el régimen de control interno que tiene que de ejercer la Intervención General de la CAIB.

Legitimació

Cumplimiento de una obligación legal

Destinatari

No se cederán los datos personales de terceros excepto obligación legal o interés legítimo de acuerdo con el RGPD.

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar