Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Modificación de la autorización de laboratorios de ensayo

Modificar las condiciones de la autorización otorgada a los laboratorios de ensayo, públicos y privados, encargados de la verificación de cada tipo de máquina de juego y del resto de material de juego y de apuestas.

Codi SIA

2402298

Persones destinatàries

Empresas de juego.

Termini per a resoldre i notificar

Seis meses.

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte o de oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Consejería de Empresa, Empleo y Energía

Tràmits

X

Modificación de la autorización de laboratorios de ensayo

Requisits

Cumplir con los requisitos establecidos en la normativa vigente en el momento de la solicitud de modificación.

La solicitud debe ser formulada por la persona o entidad titular de la autorización.

Taxes

03I B) Empresas de juegos> Modificación de las condiciones de autrització e inscripción de empresas de juego: el 25% del importe correspondiente a la autorización. . B) Empresas de juegos> Modificación de las condiciones de autrització e inscripción de empresas de juego: el 25% del importe correspondiente a la autorización. - Imprimir documento y efectuar el pago en las entidades bancarias o de forma telemática.

Documentació a presentar

Documentació acreditativa de les modificacions efectuades.

Models:

Termini màxim

Seis meses.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Consejería de Empresa, Empleo y Energía

Contacte

Servei o Secció responsable

Consejería de Empresa, Empleo y Energía

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971178900 - Fax: 971176965

(mcanyellas@dgce.caib.es)

Observacions

La modificación de las condiciones que determinaron la concesión de la autorización requiere la autorización administrativa previa.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Consejería de Empresa, Empleo y Energía

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar