Requisits
Puede ser solicitada por la empresa autorizada para la gestión y la explotación de salas de bingo inscrita en el Registro General de Juego de las Islas Baleares.
Se tiene que presentar en el modelo normalizado que figura como Anexo 5.
Documentació a presentar
1. Documento que acredite la titularidad o disponibilidad del local, vigente en el momento de presentar la solicitud.
2. Certificación literal del acuerdo adoptado por el órgano rector de la empresa solicitante de la autorización de instalación.
3. Proyecto básico de las obras e instalaciones del local, redactado y subscrito por un técnico competente. El proyecto tiene que contener como mínimo:
· Memoria descriptiva de las instalaciones en relación con el cumplimiento de las condiciones técnicas contenidas en el Reglamento.
· Certificado de cumplimiento de la normativa vigente en materia de juego .
· Plano de emplazamiento del local.
· Plano de situación del local donde se pretende instalar la sala de bingo, a escala 1/1000.
· Plano de sección y fachada acotada .
· Planos de planta con la zona de juego perfectamente delimitada, zona destinada a bar, servicio de control y admisión, lavabos, medidas de seguridad, protección contra incendios, iluminación de emergencia y otras instalaciones, a escala 1/50, con las cotas y superficies correspondientes.
· Dos planos de planta de la sala de juego a escala 1/100 para sellar.
4. Certificado de distancias, subscrito por un técnico competente, a las cuales se hace referencia en el artículo 14 del Reglamento.
5. Justificante de pago de la tasa administrativa.
Models:
Termini màxim
No hay
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servicio de Juego
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Juego
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
(jocs@dgce.caib.es)