Requisits
El número mínimo de máquinas interconectadas será de tres.
Se podrán interconectar máquinas que se encuentren instaladas en diferentes ámbitos o salas del mismo casino, y se incluirá su sala accesoria si la tuviera.
El sistema de interconexión deberá cumplir los siguientes requisitos:
El servidor central estará instalado en el ámbito territorial de las Islas Baleares.
El servidor estará en una de las salas o en un local, cuya ubicación se comunicará al órgano competente.
El servidor controlará el sistema de interconexión en su conjunto. El sistema estará dotado de los controles de seguridad necesarios y asegurará la inviolabilidad de acceso.
El sistema de interconexión garantizará su comunicación constante y en tiempo real.
El sistema dispondrá de adaptadores a que se conectarán las máquinas que forman el sistema de interconexión.
El sistema contará con una red interna en cada sala que conecte los adaptadores de las máquinas a un servidor local o concentrador de local de juego.
El sistema contará con una red externa que conecte la sala con el sistema central de interconexión.
El sistema contará con visualizadores conectados a la red de cada sala, destinados a informar en todo momento de los premios y del estado del juego interconectado.
El importe del premio se señalará claramente sin que se pueda realizar cualquier tipo de publicidad en el exterior del establecimiento. Asimismo, en cada máquina interconectada se hará constar de forma visible esta circunstancia.
Taxes
03I C) Explotación de máquinas y otros documentos> Autorización de instalación de sistemas de interconexión de máquinas de juego de tipo C .
C) Explotación de máquinas y otros documentos> Autorización de instalación de sistemas de interconexión de máquinas de juego de tipo C -
Imprimir el documento y efetuar el pago en las entidades bancarias o de forma telemática.
Documentació a presentar
- Justificante pago tasa administrativa correspondiente.
Models:
Termini màxim
Tres meses.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Empresa, Autónomos y Comercio
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Juego
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
(mcanyellas@dgce.caib.es)