Requisits
Tienen que cumplir los requisitos que establece la normativa vigente en el momento de la renovación.
Documentació a presentar
1.º Certificado de cumplimiento de la normativa vigente en materia de juego firmado por técnico competente.
2.º Memoria descriptiva de las instalaciones.
3.º Pla de planta con la distribución prevista para las zonas de juego perfectamente delimitada, zona destinada a bar, a restaurante, diversa salas, servicio de control y admisión, recepción, baños, zona destinada a apuestas (si es el caso), medidas de seguridad, protección contra incendios, luces de emergencia, y otras instalaciones a escala 1/50, con las cotas y superficies correspondientes.
4.º Dos planes de planta de casino a escala 1/100 en formato A3 para sellar.
5t. Documento acreditativo del pago de la tasa administrativa correspondiente.
Models:
Termini màxim
Tres meses.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Consejería de Empresa, Autónomos y Energía
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Juego
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
(mcanyellas@dgce.caib.es)
Observacions
La Dirección General podrá hacer, en cualquier momento y antes de dictar resolución de renovación, las inspecciones y controles de las instalaciones del casino que se consideren oportunos con el fin de comprobar el grado de mantenimiento y cumplimiento de los requisitos previstos en las autorizaciones otorgadas.
La autorización de apertura y funcionamiento se concede por un periodo de diez años y puede ser renovada por plazos de igual duración.