Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Comunicación modificación de la autorización empresa titular salones de juego

Modificar los datos contenidos en la autorización de una empresa que tiene por objeto la explotación de salones de juego.

Codi SIA

2302387

Persones destinatàries

Empresas de juego

Termini per a resoldre i notificar

Tres meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Consejería de Empresa, Empleo y Energía

Tràmits

X

Comunicación de la modificación de la autorización como empresa titular de salones de juego

Requisits

- No encontrarse incurso en ninguna de las circunstancias establecidas en el artículo 3.8 y 3.9 de la Ley 8/2014.

- Estar al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias y con la seguridad social.

- Estar al corriente del pago del IAE o alta censal correspondiente a su actividad.

Taxes

TASA 03I Empresas de juegos > Modificación de las condiciones de autorización e inscripción de las empresas de juego: el 25% correspondiente a la autorización o inscripción . - Imprimir modelo y efetuar pago en las entidades bancarias o de forma telemática

Documentació a presentar

- Solicitud de acuerdo con el modelo normalizado.

- Copia del documento acreditativo de la modificación.

- Justificante del pago de la tasa administrativa correspondiente.

Models:

Termini màxim

Tres meses.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Consejería de Empresa, Empleo y Energía

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Juego

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971178900

(mcanyellas@dgce.caib.es)

Observacions

Cualquier modificación de los datos que constan en la resolución de autorización, salvo en lo previsto en el apartado 4.a) del artículo 13, debe comunicarse a la Dirección General de Comercio y Empresa en el plazo máximo de tres meses a contar desde la fecha en que tuvo lugar.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Empresa, Autónomos y Comercio

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar