Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Presentación de documentación en relación a la autorización de emisión de gases de efecto invernadero (AEGEI)

El Reglamento de Seguimiento y Notificación (Reglamento de la Comisión (UE) Nº 601/2012 de 21 de junio de 2012) establece dos requisitos relativos a las mejoras:

- Los titulares deberán informar sobre el tratamiento de las irregularidades y recomendaciones (si las hay) establecidas en los informes de verificación (Artículo 9)

- Los titulares deberán comprobar regularmente a iniciativa propia, de conformidad con el Artículo 14(1), si la metodología de seguimiento puede mejorarse, e informar en virtud de los Artículos 69(1)-(3) sobre los hallazgos y el seguimiento de esta evaluación.

Codi SIA

2279438

Persones destinatàries

Titulares de las instalaciones incluidas en el ámbito de aplicación de la Ley 1/2005, de 9 de marzo, que regula el régimen del comercio de derechos de emisión de gases de efecto invernadero

Termini per a resoldre i notificar

No es de aplicación

Silenci administratiu

No es de aplicación

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Economía Circular, Transición Energética y Cambio Climático

Tràmits

X

Presentación del informe de mejora

Requisits

Los informes de mejora deberán presentarse por todos los operadores, excepto instalaciones de bajas emisiones. Estos últimos se encuentran exentos de presentar un informe en respuesta a las recomendaciones de mejora, pero tienen que informar sobre el tratamiento de las irregularidades.

Documentació a presentar

Informe de mejora

Models:

Termini màxim

Los informe de mejora deberán presentarse antes del 30 de junio del año en el que se ha emitido el informe de verificación.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Economía Circular, Transición Energética y Cambio Climático

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Cambio Climático y Atmósfera

C/ del Calçat, 2A (Polígon Son Valentí). Tel.: 971177706

(atmosfera@energia.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Economía Circular, Transición Energética y Cambio Climático

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar