Requisits
Los que indica la normativa de aplicación
Documentació a presentar
-Fotocopia del DNI o NIF del interesado
-CIF de la sociedad
-Autorización del solicitante en caso de representación
-Fotocopia del DNI d ela persona representante
-Proyecto tècnico que incluya el cálculo de arqueo del nuevo buque en TRB i GT (2 còpias)
-Estudio de la rentabilidad de la explotación y una memoria de la actividad pesquera
-Conformidad de la cofradia de pescadores del puerto base solicitado y modalidad de pesca a la que se quiere dedicar el buque.
-Declaración responsable en la que el solicitante ponga de manifiesto que durante los últimos 5 años previos a la solicitud no ha resultado beneficiado de ninguna ayuda destinada a la paralización definitiva de la actividad pesquera proveniente del Fondo Europeo Marítimo y de Pesca y en todo caso que en la construcción del nuevo barco de pesca no se destinará financiacion proveniente del Fondo Europeo Marítimo y de Pesca.
CARPETA DE BAIXES/CARPETA DE BAJAS
-Hoja de asiento de inscripción marítima, certificado y actualizado en la cual conste que el buque pesquero es aportado para una nueva construcción
-Compromiso de baja formulado por la persona propietaria de la embarcación que tiene que suscribir delante del area de Agricultura y Pesca de la Delegación del Gobierno
-Documento acreditativo de la liquidación del impuesto de transmisiones patrimoniales y actos jurídicos documentales cuando la persona solicitante de la autorización no sea titular registral del buque el cual se aporta como baja
-Certificación del Registro Mercantil en el que acredite la titularidad del buque y que esté libre de cargas y gravámenes
Models:
Termini màxim
6 meses
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servicio de Ordenación Pesquera
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Ordenación Pesquera
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176100
(millull@dgpesca.caib.es)