Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ayudas para el fomento de las razas autóctonas, 2019

Ayudas por el fomento de las razas autóctonas de las Islas Baleares previstas en el anexo I del Real decreto 2129/2008, de 26 de diciembre, por el cual se establece el Programa nacional de conservación, mejora y fomento de las razas ganaderas

Codi SIA

1988378

Persones destinatàries

Organizaciones o asociaciones de ganaderos de las Islas Baleares que estén oficialmente reconocidas, para la gestión del Libro o Libros genealógicos de la raza o razas autóctonas, por la Consejería de Agricultura y Medio Ambiente

Termini per a resoldre i notificar

Seis meses contadores a partir de la finalización del plazo de presentación de solicitudes

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)

Tràmits

X

Presentación de solicitudes

Requisits

Los señalados en el apartado tercero y cuarto de la convocatoria.

Documentació a presentar

a) Fotocopia del NIF del solicitante.

b) Fotocopia de los estatutos sociales, correctamente inscritos en el registro correspondiente.

c) Acreditación de la representación con la que actúa quien firma la solicitud.

d) Relación, firmada por el secretario, de los ganaderos que integran la organización o la asociación.

e) Declaración responsable de cada asociado de acuerdo con el modelo del anexo V. f) Programa que se tiene que desarrollar durante el periodo establer.

g) Presupuesto detallado y desglosado por actividades.

h) Documentación para demostrar que el IVA no es recuperable para el beneficiario, en caso de que solicite la subvencionabilitat del IVA: certificado 036 o resolución de excepción.

Models:

Termini màxim

Hasta el día 28/02/2019

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Ayudas Ocms y Ajudas del Estado

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176551 - Fax: 971176871

(jcoll@fogaiba.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar