Requisits
Que gestionen sin ánimo de lucro las marcas de calidad mencionadas y que sus productores sean PIMES
Documentació a presentar
a) Fotocopia del NIF de la entidad.
b) Documentación que acredite la representación de la persona que firma la solicitud.
c) Fotocopia de los estatutos sociales, correctamente inscritos en el registro correspondiente o del reglamento interno de funcionamiento.
d) Certificación de la situación censal que recoja las obligaciones tributarias del solicitante.
e) Certificado detallado de los productores que participan en el programa a realizar, que tiene que incluir: titular (con apellidos, nombre y NIF) y municipio de la explotación, de acuerdo con el modelo que se adjunta como Anexo III, que figura a la web del FOGAIBA. Este certificado tiene que ir firmado por el secretario de la entidad.
f) Plan de actuaciones a desarrollar, con especificación del número de actos de control previstas en el periodo de justificación de la ayuda y también del de trabajadores que tienen que llevar a cabo las tareas de control y la indicación de su categoría profesional.
g) Los tres presupuestos, en el caso de aquello que establece el punto 4 del apartado cuarto de esta Resolución y, si pega, memoria de la elección cuando no recaiga en la propuesta económica más ventajosa.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Primera convocatoria empieza el día siguiente en la publicación de esta Resolución y acaba el día 10 de septiembre de 2018. para las próximas convocatorias de acuerdo a la Resolución
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Ayudas Al Desarrollo Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871
(gcanos@fogaiba.caib.es)
Observacions
Únicamente estan disponibles las versiones en catalán de los anexos