Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ayudas al fomento de la producción de productos agrícolas de calidad para el periodo 2018-2020

Fomentar los productos agrícolas de calidad

Codi SIA

1778970

Persones destinatàries

Los consejos reguladores

Termini per a resoldre i notificar

Primera convocatoria empieza el día siguiente en la publicación de esta Resolución y acaba el día 10 de septiembre de 2018. para las próximas convocatorias de acuerdo a la Resolución

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)

Tràmits

X

Presentación de solicitudes

Requisits

Que gestionen sin ánimo de lucro las marcas de calidad mencionadas y que sus productores sean PIMES

Documentació a presentar

a) Fotocopia del NIF de la entidad.

b) Documentación que acredite la representación de la persona que firma la solicitud.

c) Fotocopia de los estatutos sociales, correctamente inscritos en el registro correspondiente o del reglamento interno de funcionamiento.

d) Certificación de la situación censal que recoja las obligaciones tributarias del solicitante.

e) Certificado detallado de los productores que participan en el programa a realizar, que tiene que incluir: titular (con apellidos, nombre y NIF) y municipio de la explotación, de acuerdo con el modelo que se adjunta como Anexo III, que figura a la web del FOGAIBA. Este certificado tiene que ir firmado por el secretario de la entidad.

f) Plan de actuaciones a desarrollar, con especificación del número de actos de control previstas en el periodo de justificación de la ayuda y también del de trabajadores que tienen que llevar a cabo las tareas de control y la indicación de su categoría profesional.

g) Los tres presupuestos, en el caso de aquello que establece el punto 4 del apartado cuarto de esta Resolución y, si pega, memoria de la elección cuando no recaiga en la propuesta económica más ventajosa.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Primera convocatoria empieza el día siguiente en la publicación de esta Resolución y acaba el día 10 de septiembre de 2018. para las próximas convocatorias de acuerdo a la Resolución

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Ayudas Al Desarrollo Rural

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176555 - Fax: 971176871

(gcanos@fogaiba.caib.es)

Observacions

Únicamente estan disponibles las versiones en catalán de los anexos

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)

Finalitat

Incorporar los datos personales necesarios en nuestros sistemas de información para tramitar la ayuda solicitada de acuerdo con la convocatória

Legitimació

Consentimiento del interesado

Destinatari

Se cederán los datos a cualquier organismo autonomico, estatal y/o europeo que de acuerdo con la normativa de aplicación deba ser destinatario de la información de los datos personales tratados por el FOGAIBA en cualquiera de los ámbitos directamente relacionados con la gestión de las subvenciones

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar