Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Procedimiento de la modificación de la declaración ambiental estratégica

La declaración ambiental estratégica de un plan o programa aprobado podra modificarse cuando concurran circunstancias que determinen la incorecció de la declaración ambiental estratégica, incluidas las que surjan durante el procedimiento de evaluación de impacto ambiental, tanto por hechos o curcumstàncies de acaeciment posterior a este detrás como por hechos o circunstancias anteriores que, en su momento, no fueran o puguessin ser objeto de la adecuada valoración (arte.28.1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental).

Codi SIA

1851121

Persones destinatàries

Personas, empresas, administraciones públicas que habiéndose aprobado un plan o programa que disponga de declaración ambiental estratégica sea necesaria su modificación en base a las circunstancias recogidas en el artículo 28.1 de la Ley 21/2013

Termini per a resoldre i notificar

2 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte o de oficio

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

El órgano ambiental iniciará el procedimiento de modificación de la declaración ambiental estratégica de oficio, bien por iniciativa propia o a petición razonada del órgano sustantivo, o por denuncia, mediante acuerdo.

La decisión d el órgano ambiental sobre la modificación tendrá carácter determinante y no recurrible de los recursos en la vía administrativa o judicial que, si procede, procedan delante a los actos o disposiciones que, posteriormente y consecuentemente, pudieran dictarse. Este decisión se habrá publicar al BOIB (arte.28.6).

El procedimiento de tramitación se tiene que adecuar en el artículo 6 de la Ley 12/2016 sobre el uso de mitjants telemáticos.

Òrgan competent per a resoldre

Servicio de Asesoramiento Ambiental

Tràmits

X

Solicitud de modificación de la Declaración Ambiental Estratégica

Requisits

Las condiciones de la declaración de impacto ambiental se pueden modificar cuando se

dé alguna de las circunstancias del artículo 28 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de Evaluación Ambiental

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

En cualquier momento una vez aprobada la Declaración Ambiental Estratégica

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Asesoramiento Ambiental

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Asesoramiento Ambiental

Gremi de Corredors 10. Polígon de Son Rossinyol. Tel.: 971176088

(masastre@dgharmo.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Armonización Urbanística y Evaluación Ambiental

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros sacado de obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar