Requisits
Las visitas de espeleología requerirán autorización de la Dirección General competente en espacios protegidos Red Natura 2000.
Excepcionalmente, la Dirección General competentes en espacios protegidos Red Natura 2000 puede autorizar la práctica el espeleobuceo recreativo o deportivo y científico en relación a la afección ambiental sobre la ZEC, sin perjuicio de otras autorizaciones necesarias y del cumplimiento del resto de la normativa sectorial que le sea de aplicación.
Documentació a presentar
La solicitud rellenada y firmada tendrá que acompañarse con la documentación necesaria siguiente:
1.Copia del documento de identidad del solicitante y de los acompañantes.
2. Declaración responsable de cumplimiento de buenas practicas para la realización de actividades de espeleología en las ZEC incluidas en el Plan de Gestión Natura 2000 de Cuevas firmada por el solicitante y por cada uno de los acompañantes.
Si se tienen que desarrollar actividades espeleológicas científicas o de exploración se tendrá que presentar también la siguiente documentación:
a) Memoria del proyecto o estudio que se quiere ejecutar lo más detallado posible.
b) Para las actividades espeleológicas científicas deberá aportarse el documento que acredite el carácter científico del proyecto.
c) En el caso de que se quiera llevar a cabo una actividad espeleológica de exploración deberá aportarse el aval de la federación deportiva correspondiente.
d) El compromiso de envío de los resultados del proyecto, estudio o exploración una vez realizado, independientemente de si estos resultados se publican o no, o de si están finalizados. En el caso de proyectos, estudios o exploraciones de más de un año de duración, se deberá remitir anualmente un resumen de los resultados.
Models:
Termini màxim
Seis meses
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servicio de Planificación del Medio Natural
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Planificación del Medio Natural
C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol).
Tel.: 971176100
(xarxanatura@dgmedinatural.caib.es)