Requisits
.
Documentació a presentar
a) Fotocopia compulsada del NIF de la entidad.
b) Documentación que acredite la representación de la persona que firma la suele- licitud.
c) Fotocopia compulsada de los estatutos sociales, correctamente inscritos en el registro correspondiente o del reglamento interno de funcionamiento.
d) Certificado detallado de los productores que participan en el programa a realizar, que tiene que incluir los datos especificados en el punto 2 del apartado cuarto de esta Resolución, de acuerdo con el modelo del anexo III, que figura a la web http://www.caib.es.
e) Documento, de acuerdo con el modelo del anexo V que figura a la página web http://www.caib.es, suscrito por los productores que se indican en el punto 2 del apartado tercero, que tiene que incluir: autorización para la comprobación de oficio por parte del FOGAIBA de su DNI, de estar al corriente de sus obligaciones tributarias y con la Seguridad Social, de la inscripción al Registro Interinsular Agrario de las Islas Baleares y de su condición de agricultor activo, como también la conformidad expresa que, a través de la correspondiente asociación, se suele- licita la ayuda por su participación en el correspondiente programa de calidad de la cual serán beneficiarios finales.
f) Declaración suscrita por los productores que dan derecho a la ayuda, de no haber pagado el importe de las cuotas objeto de subvención del año correspondiente, de acuerdo con el modelo del anexo VI que figura a la página web http://www.caib.es.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Hasta el día 9/12/2015
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Ayudas Al Desarrollo Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871
(gcanos@fogaiba.caib.es)
Observacions
DO,IGP, Agricultura Ecològica, Agricultura Integrada