Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

CONVOCATÒRIA 2012-2013 PER FINANÇAR ACCIONS FORMATIVES ADREÇADES PRIORITÀRIAMENT A TREBALLADORS/ES DESOCUPATS

Se abren las convocatorias para la presentación de solicitudes de subvenciones con el objeto de financiar acciones formativas dirigidas preferentemente a trabajadores y trabajadoras desempleados, y para la presentación de solicitudes de ayudas de transporte, manutención y alojamiento, de becas cuando se trate de personas con discapacidad desempleadas y ayudas de conciliación, para el período 2012-2013

Codi SIA

208067

Persones destinatàries

Pueden ser beneficiarios de las subvenciones que prevé esta convocatoria los centros o entidades de formación inscritos o acreditados en el territorio de las Illes Balears, en las especialidades formativas del Fichero de Especialidades Formativas del Servicio Público de Empleo Estatal por las cuales concurran.

Los centros o entidades de formación solicitantes deberán estar inscritos y/o acreditados en cada una de las especialidades formativas que soliciten en el momento de la publicación de la convocatoria, en el Registro de Centros y Entidades de Formación de ámbito estatal de acuerdo con los requisitos que establece el artículo 30 de la Orden TAS/718/2008, de 7 de marzo, y tienen que ser:

- Centros o entidades de formación acreditados, para impartir especialidades formativas dirigidas a obtener certificados de profesionalidad, que deberán cumplir con los requisitos especificados en los Reales Decretos que regulen los certificados de profesionalidad correspondientes a la formación que se imparta.

- Centros o entidades de formación que impartan especialidades formativas transversales, que deberán cumplir los requisitos especificados en los programas correspondientes a la formación que se imparta del Fichero de Especialidades Formativas del Servicio Público de Empleo Estatal.

Termini per a resoldre i notificar

Ver convocatoria

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

PLAZO MÁXIMO PARA PRESENTAR SOLICITUDES: 15 días hábiles contados desde el día siguiente al de la publicación de esta convocatoria (19/09/2012).

Para más información contactar con:

Temas pedagógicos: MARGA BUJOSA Tel. 971 17 95 88

Temas jurídico-administrativos: LINA AMORAGA Tel. 971 78 49 91 (ext. 69989)

Temas justificación económica: ARNAU RAMIS Tel. 971 78 49 91 (ext. 69859)

Òrgan competent per a resoldre

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Solicitud

Requisits

Ver convocatoria

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

15 dies hàbils comptadors des del dia següent al de la publicació d’aquesta convocatòria (19/09/2012).

Per a més informació contactar amb:

Temes pedagògics: MARGA BUJOSA Tel. 971 17 95 88

Temes jurídico-administratius: LINA AMORAGA Tel. 971 78 49 91 (ext. 69989)

Temes justificació econòmica: ARNAU RAMIS Tel. 971 78 49 91 (ext. 69859)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Finalitat

Tramitación del procedimento

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional