Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ayudas económicas para el curso 2024-2025 para las escuelas públicas de música y danza reconocidas por la Consellería de Educación y Universidades

Contribuir al sostenimiento de las escuelas de música y danza públicas de las Illes Balears reconocidas por la Consellería de Educación y Universidades los titulares de las cuales sean administraciones públicas territoriales, corporaciones locales o patronatos municipales y los Conservatorios municipales de las Illes Balears .

Codi SIA

3132431

Persones destinatàries

1. Escuelas de música y danza públicas de las Illes Balears reconocidas por la Consellería de Educación y Universidades los titulares de las cuales son administraciones públicas territoriales, corporaciones locales o patronatos municipales

2. Conservatorios municipales de las Illes Balears .

Termini per a resoldre i notificar

Plazo presentación solicitudes: 15 de julio 2025.

Plazo para resolver y notificar: seis meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Consejería de Educación y Universidades

Tràmits

X

Solicitud

Requisits

Ver punto sexto - Requisitos generales

Documentació a presentar

Ver punto noveno - Solicitud y documentación que se tiene que adjuntar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

15 de julio de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Consejería de Educación y Universidades

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905

(regimespecial@dgplacen.caib.es)

Observacions

IMPORTANT: En aquesta convocatòria, per facilitar el tràmit de presentació de documentació, teniu dues opcions per presentar el compte justificatiu:

a) Presentar el compte justificatiu (annex 8abc signat per el batle amb tota la documentació justrificativa o 9abc signat per secretari o interventor), juntament amb la sol·licitud (annexes 2,3,4,5,6,7) abans del 15 de juliol, atenent a la següent consideració:

Donat que el compte justificatiu ha d'incloure, com a mínim, l'import de la subvenció concedida, sempre que s'acrediti que s'ha complit amb la finalitat per a la qual es va sol·licitar la subvenció, independentment de l'import concedit, en el cas que presenteu el compte justificatiu (annex 8 o 9) juntament amb la sol·licitud, us recomanam que justifiqueu un import bastant superior al que sol·licitau (apartat setè de la convocatòria). Com a referència i per evitar posteriors requeriments, l'import a justificar pot ser, com a mínim el doble de l'import sol·licitat (annex 2) i com a màxim el pressupost total de l'activitat del centre (annex 7).

b) Presentar el compte justificatiu d'acord amb l'establert a l'apartat 17.5 de la convocatòria: A partir de l'acceptació de la proposta de resolució de concessió i denegació dels ajuts i al·legacions. Aquesta acceptació podrà ser expressa abans dels vuit dies des de la notificació de la proposta, comunicada a l'òrgan emissor, o tàcita, si transcorren vuit dies des de la notificació de la proposta sense que es manifesti el contrari. En aquest cas la el compte justificatiu ha d'incloure, com a mínim, l'import de la subvenció concedida,

X

Subsanación de la solicitud y de la documentación presentada

Requisits

Haber presentado la solicitud para la convocatoria de ayudas económicas curso 2024-2025.

Documentació a presentar

La requerida por NOTIB

Termini màxim

4 de septiembre de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905

(regimespecial@dgplacen.caib.es)

X

Alegaciones a la propuesta de resolución y presentación de la cuenta justificativa

Requisits

Haber presentado la solicitud para la convocatoria de ayudas económicas curso 2024-2025.

Documentació a presentar

La establecida en la Resolución de la convocatória.

Termini màxim

8 de octubre de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905

(regimespecial@dgplacen.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Planificación y Gestión Educativas

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros sacado de obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar