Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Solicitud de autorización de la condición de miembros y socios de EURES en España

Permite la adhesión de organizaciones para convertirse en miembros y socios de EURES . Así, cualquier entidad que preste servicios de ocupación puede adherirse a la red, si cumple los criterios comunes establecidos en el reglamento y los propios del sistema nacional de admisión pertinente.

Codi SIA

2895137

Persones destinatàries

Empresas y entidades

Termini per a resoldre i notificar

3 meses

Silenci administratiu

Positivo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Tràmits

X

Solicitud de autorización de la condición de miembros y socios de EURES en España

Requisits

Requisits establerts en l'article 13 del Reial Decret 207/2019 de 29 de març

Documentació a presentar

1- Solicitud

2- Memoria-proyecto técnico y de gestión, que contendrá , al menos, los siguientes apartados:

- Tareas a desarrollar, bien como miembro o como socio de la Red EURES en España. de acuerdo con el que se establece en los artículos 2 y 8 de este Real decreto 207/2019. En el supuesto de prestación de los servicios de apoyo previstos en el artículo 2.3.c) de este Real decreto, relación y descripción de los servicios a prestar a trabajadores y empresarios, sus modalidades, condiciones de acceso a los mismos y el coste, en su caso, para los empresarios. Así como, modalidades, actividades y los costes de la asistencia posterior a la contratación a los trabajadores o los empresarios.

- Ubicación y descripción del centro o centros, o puntos de contacto desde donde vaya a desarrollarse su actuación, especificando si es presencial o telemática.

- Dotación de personal suficiente en número y capacidades técnico-lingüísticas para las correspondientes tareas que tengan que llevarse a cabo y compromiso de garantizar las normas de calidad y formación para estos recursos humanos.

- Descripción de los sistemas informáticos compatibles con los de los Servicios Públicos de Ocupación que serán adecuados a los determinados en el artículo 9 del RD 207/2019.

3- Declaración responsable en la cual conste que la entidad solicitante cumple los requisitos establers en el artículo 13 del Real decreto 207/2019 de 29 de marzo

Models:

Termini màxim

3 meses

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros disparo de obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar