Requisits
Requisits establerts en l'article 13 del Reial Decret 207/2019 de 29 de març
Documentació a presentar
1- Solicitud
2- Memoria-proyecto técnico y de gestión, que contendrá , al menos, los siguientes apartados:
- Tareas a desarrollar, bien como miembro o como socio de la Red EURES en España. de acuerdo con el que se establece en los artículos 2 y 8 de este Real decreto 207/2019. En el supuesto de prestación de los servicios de apoyo previstos en el artículo 2.3.c) de este Real decreto, relación y descripción de los servicios a prestar a trabajadores y empresarios, sus modalidades, condiciones de acceso a los mismos y el coste, en su caso, para los empresarios. Así como, modalidades, actividades y los costes de la asistencia posterior a la contratación a los trabajadores o los empresarios.
- Ubicación y descripción del centro o centros, o puntos de contacto desde donde vaya a desarrollarse su actuación, especificando si es presencial o telemática.
- Dotación de personal suficiente en número y capacidades técnico-lingüísticas para las correspondientes tareas que tengan que llevarse a cabo y compromiso de garantizar las normas de calidad y formación para estos recursos humanos.
- Descripción de los sistemas informáticos compatibles con los de los Servicios Públicos de Ocupación que serán adecuados a los determinados en el artículo 9 del RD 207/2019.
3- Declaración responsable en la cual conste que la entidad solicitante cumple los requisitos establers en el artículo 13 del Real decreto 207/2019 de 29 de marzo
Models:
Termini màxim
3 meses
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)
Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol.
Tel.: 971177900
- Fax: 971176342