Inscripción a las pruebas de acceso a las enseñanzas elementales y profesionales de música y danza y admisión en el Programa de Enseñanzas Integradas (PEI) 2025-2026
Inscripción a las pruebas de acceso a las enseñanzas elementales y profesionales de música y danza y admisión en el Programa de Ensenyaemnets Integrados (PEI) curso 2025-2026
Codi SIA
2861280
Persones destinatàries
Personas interesadas al cursar enseñanzas elementales o profesionales de música o danza
Termini per a resoldre i notificar
Del 1 al lo 30 de abril: Inscripción pruebas de acceso enseñanzas elementales y profesionales de música y danza
12 de mayo: Listas definitivas alumnos admitidos pruebas de acceso enseñanzas elementales y profesionales de música y danza.
Del 12 al lo 23 de mayo: Presentación solicitud de participación al lo PEI en el IES.
16 de junio: Publicación listado definitivo solicitudes de participación admitidas
(ver resumen en documentos relacionados)
Silenci administratiu
Negativo
Forma d'inici
Instancia de parte
Fi de la via administrativa
No
Disponible per tramitar per persona apoderada
Si
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Dirección General de Planificación y Gestión Educativas
Simplificació documental
Documents relacionats amb el procediment
Tràmits
Inscripción a las pruebas de acceso a las enseñanzas elementales y profesionales de música y danza del Conservatorio profesional de Mallorca
Requisits
Los requisitos establecidos a la orden de admisión (ver documentación adjunta)
Documentació a presentar
libramiento de la documentación requerida a la resolución
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
13 abril
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Planificación y Gestión Educativas
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://www.conservatoridemallorca.com/admisi%C3%B3-de-nou-alumnat
Inscripción a las pruebas de acceso a las enseñanzas elementales y profesionales de música del Conservatorio profesional de Menorca
Requisits
Los requisitos para la inscripción a las pruebas de acceso a las enseñanzas elementales y profesionales están establecidos en la orden de admisión (ver documentación adjunta).
Documentació a presentar
Presentar la documentación requerida en la resolución
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
30 de abril de 2025
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Planificación y Gestión Educativas
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://www.conservatoridemenorca.org/proves-acces/
Inscripción a las pruebas de acceso a las enseñanzas elementales y profesionales de música y danza del Conservatorio profesional de Ibiza y Formentera 2025-2026
Requisits
Los requisitos para la inscripción a las pruebas de acés a las enseñanzas elementales y profesionales de música y danza están establecidos en la orden de admisión 2025-2026
Documentació a presentar
Presentar la documentación requerida en la Resolución
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
30 de abril de 2025
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Planificación y Gestión Educativas
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
http://www.ceif.info/
Inscripción PEI en la IES Joan Maria Thomàs (Palma )
Requisits
Cumplir los requisitos establecidos al anexo 6 de la Resolución
Documentació a presentar
Solicitud de participación al PEI anexo 3
Solicitud de convalidaciones y exenciones danza anexo 4
Solicitud de convalidaciones y exenciones música anexo 5
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Del 12 al lo 23 de mayo: Presentación solicitud de participación al PEI en el IES.
16 de junio: Publicación listado definitivo solicitudes de participación admitidas
(ver resumen en documentos relacionados)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Planificación y Gestión Educativas
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://sites.google.com/iesjmthomas.eu/iesjoanmariathomasweb/pei/matr%C3%ADcula-i-informaci%C3%B3-pei?authuser=0
Inscripción al PEI en el IES Josep Maria Quadrado (Ciutadella)
Requisits
Cumplir los requisitos establecidos en el anexo 4 de la Resolución
Documentació a presentar
Anexo 3. Solicitud de participación en el PEI
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
28 de mayo
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Planificación y Gestión Educativas
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://www.iesjmquadrado.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=2288:programa-d-ensenyaments-intregrats-pei-curs-2020-2022&catid=324&Itemid=1195
Inscripción al PEI en el IES Pasqual Calbó (Maó)
Requisits
Cumplir los requisitos establecidos al anexo 4 de la Resolución
Documentació a presentar
Solicitud de participación en el PEI
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
28 de mayo de 2024
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Planificación y Gestión Educativas
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://www.iespasqualcalbo.cat/blocs/inici/estudis/programa-ensenyaments-integrats/
Inscripción al PEI en el IES Sa Colomina (Eivissa)
Requisits
Cumplir los requisitos establecidos al anexo 6 de la Resolución
Documentació a presentar
Solicitud de participación al PEI anexo 3
Solicitud de convalidaciones y exenciones danza anexo 4
Solicitud de convalidaciones y exenciones música anexo 5
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Del 12 al 23 de mayo: Presentación solicitud de participación al lo PEI en el IES.
16 de junio: Publicación listado definitivo solicitudes de participación admitidas
(ver resumen a documentos relacionados)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Planificación y Gestión Educativas
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de las Enseñanzas de Régimen Especial
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905
(afrau@dgplacen.caib.es)
Observacions
https://iessacolomina.es/oferta-educativa/#
Informació sobre protecció de dades
De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite
Responsable del tractament
Dirección General de Planificación y Gestión Educativas
Finalitat
Tramitación del procedimiento
Legitimació
Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos
Destinatari
No se cederán datos a terceros sacado de obligación legal
Drets
Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional
Informació adicional