Requisits
La titulació acadèmica exigida en la convocatòria para participar en cada bolsa específica que se possee o que se està en condicions de obtener en la fecha en que acabe el plazo de presentación de solicitudes. En el caso de títulos universitarios, se ha de señalar la universidad de expedición. En los supuestos de grado más título habilitante, se ha de indicar la denominación de ambos.
b) El nivell de coneixements de llengua catalana exigit en la convocatòria per participar (C1) i el tipus de certificat que l'acredita dels següents:
̶ certificado expedido por el órgano competente del Gobierno de las Islas Baleares
̶ certificado expedido por la Escuela Balear de Administración Pública
̶ certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013)
̶ certificado homologado por el órgano competente del Gobierno de las Islas Baleares (se tiene que disponer de la correspondiente resolución de homologación del certificado)
̶ certificado que acredita que se han superado las pruebas de evaluación del nivel de conocimientos de lengua catalana correspondiente hechos por el Consejo de Mallorca como consecuencia de las convocatorias llevadas a cabo por los decretos de la Presidencia de 3 de junio y de 29 de septiembre de 2004.
Documentació a presentar
̶ La inscripción en linea del modelo oficial
̶ La declaración responsable relativa al cumplimiento de todas y cada una de las condiciones exigidas
̶ La autobaremació
Models:
Termini màxim
El plazo para presentar solicitudes es de diez días hábiles a contar desde el día siguiente de haberse publicado la convocatoria en el Boletín Oficial de las Illes Balears.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Agencia de Estrategia Turística de las Illes Balears (AETIB)
Contacte
Servei o Secció responsable
Agencia de Estrategia Turística de las Illes Balears (AETIB)
C/ Rita Levi s/n (Parc Bit, edificio ATB).
Tel.: 971176699
(planificacion@aetib.caib.es)