Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatoria del proceso excepcional de estabilización por concurso extraordinario de méritos de personal laboral (IBAVI)

Selección de personal laboral en el marco del artículo 2 de la ley 20/2021 de 28 de diciembre, de medidas urgentes para la reducción de la temporalidad de empleo público, por la que se convoca un concurso extraordinario para cubrir 29 plazas de personal laboral de diversas categorías del Institut Balear d'Habitatge, correspondientes a la oferta de empleo público aprobada por el Acuerdo de Consejo de Administración de 20 de mayo de 2022.

Codi SIA

2927776

Persones destinatàries

Personas físicas interesadas que quieran acceder como personal laboral fijo y cumplan los requisitos establecidos en las bases de esta convocatoria

Termini per a resoldre i notificar

El proceso selectivo objeto de esta convocatoria, según el plazo fijado por el Ministerio de Política Territorial y Función Pública, debe que finalizar antes del 31 de diciembre de 2024.

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Òrgan competent per a resoldre

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentación de solicitudes

Requisits

Personas físicas que cumplan los requisitos previstos en la convocatoria

Documentació a presentar

Termini màxim

El plazo para presentar solicitudes es de 30 días hábiles desde el día siguiente de la publicación en el BOIB

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

Contacte

Servei o Secció responsable

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

C/ de Manuel Azaña, 9 . Tel.: 900700003 - Fax: 971468829

(estabilitzacio@ibavi.caib.es)

Observacions

Recordad que hay dos tipos de trámites, uno específico para la categoría de Auxiliar Administrativo/va y otro para el resto de categorías.

X

Presentación de solicitudes auxiliar administrativo

Requisits

Personas físicas que cumplan los requisitos previstos en la convocatoria

Documentació a presentar

Termini màxim

El plazo para presentar solicitudes es de 30 días hábiles desde el día siguiente de la publicación en el BOIB

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

Contacte

Servei o Secció responsable

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

C/ de Manuel Azaña, 9 . Tel.: 900700003 - Fax: 971468829

(estabilitzacio@ibavi.caib.es)

Observacions

Recordad que hay dos tipos de trámites, uno específico para la categoría de Auxiliar Administrativo/va y otro para el resto de categorías.

X

Alegación de las listas provisionales de puntuación GRUPOS A y B

Requisits

Figurar en el listado provisional de puntuación de méritos presentados referentes a los grupos A o B, publicado en la página web de IBAVI

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

16 de junio de 2023

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

Contacte

Servei o Secció responsable

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

C/ de Manuel Azaña, 9 . Tel.: 900700003 - Fax: 971468829

(estabilitzacio@ibavi.caib.es)

X

Alegación de las listas provisionales de puntuación GRUPO D

Requisits

Figurar en el listado provisional de puntuación de méritos presentados referentes al grupo D, publicado en la página web de IBAVI

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

20 de junio de 2023

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

Contacte

Servei o Secció responsable

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

C/ de Manuel Azaña, 9 . Tel.: 900700003 - Fax: 971468829

(estabilitzacio@ibavi.caib.es)

X

Alegación a las listas provisionales de puntuación GRUPO C

Requisits

Figurar al listado provisional de puntuación de méritos presentados referentes al grupo C, publicado en la página web de IBAVI

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

30 de junio de 2023

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

Contacte

Servei o Secció responsable

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

C/ de Manuel Azaña, 9 . Tel.: 900700003 - Fax: 971468829

(estabilitzacio@ibavi.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Instituto Balear de la Vivienda (Ibavi)

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar