Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatoria constitución bolsa única Cuerpo auxiliar

Regular la constitución y la actualización de la bolsa única del cuerpo auxiliar

Codi SIA

3190967

Persones destinatàries

Personas físicas que cumplen los requisitos previstos en la convocatoria.

Termini per a resoldre i notificar

Tres meses a partir del día en que finalice el plazo de presentación de solicitudes.

Silenci administratiu

Según normativa aplicable

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Inscripción para formar parte de la bolsa única del cuerpo auxiliar para la selección de personal funcionario interino.

Òrgan competent per a resoldre

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

Tràmits

X

Presentación solicitudes

Requisits

― Título de graduado/graduada en educación secundària obligatória (ESO) o graduado escolar.

- Estar en posesión del certificado de conocimientos de la lengua catalana del nivel B2 (nivel avanzado).

Cumplir los requisitos de acuerdo con el artículo 11 de la resolución de convocatoria del BOIB de 12 de junio de 2025

Documentació a presentar

Termini màxim

doce meses

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(ebap@caib.es)

X

Modificar datos personales y nuevos méritos

Requisits

Personas ya inscritas a la bolsa única del cuerpo auxiliar

Documentació a presentar

Termini màxim

doce meses

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(ebap@caib.es)

Observacions

1. Les persones inscrites en les borses úniques poden modificar les seves dades personals, inclosa la pèrdua o l'adquisició de la condició de discapacitat, en qualsevol moment, mitjançant el tràmit telemàtic habilitat a la Seu Electrònica i en el Portal de l'Opositor. Així mateix, tenen el deure de mantenir actualitzades les dades de contacte.

2.Les persones ja inscrites o que ja hagin presentat la sol·licitud poden al·legar nous mèrits mitjançant el tràmit telemàtic habilitat sense necessitat d'abonar la taxa corresponent.

X

Modificación isla, modalidad de interinatge y de estado

Requisits

Personas ya inscritas a la bolsa única del cuerpo auxiliar

Documentació a presentar

Termini màxim

doce meses

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(ebap@caib.es)

X

Alegaciones a la lista provisional (fecha de corte 22/07/2025)

Requisits

Las personas que figuran en la lista provisional

Documentació a presentar

Termini màxim

cinco días hábiles (de día 4 a día 8 de agosto)

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(ebap@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Escuela Balear de Administración Pública (EBAP)

Finalitat

Los datos serán tratados por la Administración de la Comunidad Autónoma de las Illes Balears con el fin de la creación de la bolsa única, y la posterior adjudicación a las personas seleccionadas.

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

— Consellería competente en materia de función pública — Boletín Oficial de las Illes Balears — Otros participantes en el procedimiento selectivo — Administración de justicia

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar