Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Autorización o revisión de autorización simplificada de vertido de aguas residuales urbanas o asimilables de población inferior a 250 habitantes equivalentes

Iniciar el procedimiento para obtener la autorización de vertido de aguas residuales según los artículos 246 y 253 del RDP H, para conseguir los objetivos medioambientales establecidos.

Se tiene que solicitar por parte de los titulares de vertidos de naturaleza urbana o asimilable cuando provengan de núcleos aislados de población inferior a 250 habitantes equivalentes y sin posibilidad de formar parte de una aglomeración urbana y se realice un vertido de aguas residuales a DPH (directo a una cauce superficial, a una infraestructura de riego o indirecto a una masa de agua a través de infiltración al terreno).

Codi SIA

2895203

Persones destinatàries

Titulares de actividades que generan vertidos de aguas residuales de naturaleza urbana o asimilable de núcleos aislados de población inferior a 250 habitantes equivalentes.

Termini per a resoldre i notificar

12 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Consejería del Mar y del Ciclo del Agua

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Solicitud simplificada de autorización de vertido de aguas residuales urbanas

Requisits

Aportar la solicitud y documentación necesaria para resolver.

Taxes

046 . Tasa por la autorización de vertido de aguas. - https://www.atib.es/ta/modelos/tasas046.aspx?lang=ca

Documentació a presentar

Declaración de vertido simplificada según modelo debidamente rellenada (artículo 253 del RDP H), la cual tiene que contener , como mínimo, la situación del vertido y una memoria descriptiva de las instalaciones de depuración y evacuación.

Models:

Termini màxim

Ninguno.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Recursos Hídricos

Contacte

Servei o Secció responsable

Departamento Técnico de Coordinación

C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol). Tel.: 971176641

(departament@dgreghid.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Recursos Hídricos

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros disparo de obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar