Requisits
- Personas que cumplan 19 años o más dentro del año natural 2022.
- No tener ningún otro requisito de acceso.
Taxes
P40 .
Tasa para pruebas de acceso a ciclos formativos de FP. -
Telemática (https://www.atib.es/ta/modelos/tasas046.aspx?lang=es).
Documentació a presentar
1.Solicitud.
2. Para acreditar que no se reúne ningún otro requisito que permita el acceso directo a los ciclos formativos de grado superior se debe aportar una declaración responsable.
3. Para acreditar el pago de la tasa correspondiente se debe aportar el modelo de documento de ingreso 046 o si procede, la documentación para acreditar la exención total o parcial del pago de esta tasa.
4. Para acreditar el requisito de edad se debe aportar original y copia del documento oficial de identificación (DNI, pasaporte, etc.).
5. Las personas que tengan determinados requisitos que les permitan estar exentos de hacer una parte o materia de la prueba deben aportar, además, la documentación justificativa (se debe presentar el original y una copia de cada documento para que el centro receptor la compulse).
6. Las personas que tengan alguna parte de la prueba de acceso superada y soliciten que la calificación de esta parte se tenga en cuenta para el cálculo de la calificación final de la prueba, deben aportar el certificado que lo acredite.
7. Las personas que soliciten la adaptación de las condiciones en que se tiene que desarrollar la prueba porque pueden acreditar que tienen necesidades educativas especiales o dificultades específicas de aprendizaje (dislexia, disortografia, disgrafia, discalculia , etc.), deben aportar alguno de los documentos justificativos.
Models:
Termini màxim
Hasta el 17 de marzo de 2022.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Formación Profesional y Ordenación Educativa
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Planificación y Participación
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta).
Tel.: 971177773
(apiza@dgfpieas.caib.es)