Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatoria concurso oposicion para cubrir plazas vacantes de la categoria Convocatoria concurso oposicion para a cubrir plazas vacantes de la categoria Fisioterapeuta

Convocatoria concurso oposición para cubrir plazas vacantes de la categoría Convocatoria concurso oposición para a cubrir plazas vacantes de la categoría Fisioterapeuta

Codi SIA

2414579

Persones destinatàries

Ciudadanos españoles, de la Union Europea o de algun Estado del que sea aplicable la libre circulacion de personas trabajadoras en virtud de los tratados internacionales suscritos por la Union Europea y ratificados por España

Termini per a resoldre i notificar

de acuerdo con las bases del concurso oposicion

Silenci administratiu

No es de aplicación

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Normativa del procediment

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General del IB-Salut

Tràmits

X

Modelo solicitud para participar en concurso-oposicion

Requisits

Los establecidos en las bases de la convocatoria del concurso-oposicion

Taxes

Model 046 . https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3860 - Manual o telematico

Documentació a presentar

Los especificados en las bases de la convocatoria del concurso-oposicion

Models:

Termini màxim

El termino para presentar solicitudes es de un mes desde el dia siguiente a la publicacion de esta resolucion en el BOIB. Si el ultimo dia es inhábil, el termino se entiende prorrogado hasta el primer dia hábil siguiente

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Dirección General del IB-Salut

C/ de la Reina Esclarmunda, 9. Tel.: 971175587

(juan.roca@ibsalut.es)

X

Autobaremo - entrega de méritos

Requisits

Haber superado la fase oposición

Documentació a presentar

Méritos que se indican en el anexo 3 de la convocatoria

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

20 días hábiles a contar desde el día siguiente de la publicación de las listas definitivas de la fase oposición (Del 10/06/2019 al 08/07/2019)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Dirección General del IB-Salut

C/ de la Reina Esclarmunda, 9. Tel.: 971175587

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

De acuerdo con la base 9 de la convocatoria, las personas candidatas que hayan superado la fase de oposición disponen de 20 días hábiles, a contar desde el día siguiente de la publicación de estas listas, para acreditar los méritos que se indican en el anexo 3 de la convocatoria, ya sea presentando documentos originales o fotocopias compulsadas en el Registro General de los Servicios Centrales del Servicio de Salud o por alguna de las vías previstas en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas.

Código DIR3 - A04029527-Servicio de Oposiciones y Concursos del Ibsalut

X

Lista provisional de méritos - Modelo solicitud alegaciones

Requisits

Presentar las alegaciones debidamente registradas

Documentació a presentar

La que la persona candidata considere oportuna o necesaria para que sea valorada su alegación.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

7 días hábiles a contar desde el día siguiente de la publicación de las listas provisionales de méritos (Del 02/06/2021 al 10/06/2021)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Dirección General del IB-Salut

C/ de la Reina Esclarmunda, 9. Tel.: 971175587

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

Se informa a las personas aspirantes que pueden revisar su expediente en la web del candidato (ver GUIA DE BAREMACIÓN para consultar la valoración de los méritos).Y que para resolver cualquier duda tienen a su disposición los números de teléfono 971 70 44 08 / 971 70 44 09, así como el correo electrónico: oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es

Web del candidato: https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=es

Guía de baremación: https://www.ibsalut.es/docs/rrhh/rinconopositor/Guia%20Baremacion%20RRHH%20IBSALUT%20ES.pdf

Las alegaciones se tienen que dirigir a la sede del Tribunal debidamente documentadas y registradas en el Registro General de los Servicios Centrales del Servicio de Salud, en el registro general de cualquier gerencia del Servicio de Salud o por alguna de las vías previstas en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas.

Código DIR3 - A04029527-Servicio de Oposiciones y Concursos del Ibsalut

X

Lista definitiva de méritos - aportación documentación

Requisits

Haber superado el concurso oposición

Documentació a presentar

La indicada en la Resolución del director general del Servicio de Salud de las Islas Baleares de 1 de septiembre de 2021 por la que se aprueba la lista de personas que han superado el concurso-oposición para cubrir plazas vacantes en la categoría de fisioterapeuta (BOIB Núm. 128, de 16 de septiembre de 2021)

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Veinte días hábiles a contar desde el día siguiente de la publicación de la resolución (Del 17/09/2021 al 15/10/2021)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Dirección General del IB-Salut

C/ de la Reina Esclarmunda, 9. Tel.: 971175587

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

Las personas que han superado el proceso selectivo (anexo 2) y las que figuren en cada lista complementaria (anexo 3) deben aportar la documentación siguiente:

- Fotocopia compulsada del certificado que acredite tener como mínimo el nivel B1 de conocimientos de catalán. Sin embargo, en este procedimiento es aplicable el artículo 5 del Decreto 8/2018, de forma que si no se acredita la capacitación lingüística exigible se aplicará aquello previsto en el Decreto. No es necesario que presenten este documento las personas que ya lo hayan aportado en cualquier otra fase del concurso- oposición, siempre que lo indiquen.

- Fotocopia compulsada del título académico exigido para esta convocatoria o certificado académico que acredite haber completado todos los estudios para obtener el título, junto con la solicitud de expedición del título y la acreditación del pago de las tasas correspondientes. No es necesario que presenten este documento las personas que ya lo hayan aportado en cualquier otra fase del concurso-oposición, siempre que lo indiquen.

- Declaración jurada o prometida de no haber sido separado —por medio de un expediente disciplinario— del servicio de cualquier servicio de salud o administración pública en los seis años anteriores a la convocatoria y de no estar inhabilitado con carácter firme para ejercer funciones públicas ni para la profesión correspondiente.

- En cuanto a los ciudadanos de otros estados mencionados en la base 2.1.a) de la convocatoria, acreditación de no haber sido inhabilitado —por sanción o pena— para acceder a funciones o a servicios públicos en un estado de la Unión Europea o separado —por sanción disciplinaria— de alguna de sus administraciones o de sus servicios públicos en los seis años anteriores a la convocatoria.

- Certificado expedido por el Servicio de Prevención de Riesgos Laborales del Servicio de Salud de las Islas Baleares que acredite la capacidad funcional necesaria para desempeñar las funciones que se deriven del nombramiento.

- Lista de las plazas ofrecidas elegidas, por orden de prioridad; hay que incluir todas las plazas. Esta lista se tiene que rellenar y registrar telemáticamente desde el web www.ibsalut.es (web del candidato). Así mismo, en la sede del Polígono de Son Castelló estará la Unidad de Desarrollo Técnico de Procesos de Selección para apoyar tanto presencialmente como telefónicamente, para facilitar a los candidatos la herramienta informática para rellenar y registrar la elección de las plazas ofrecidas.

X

Elección de plazas

Requisits

Haber superado el concurso oposición (anexo 2), o estar a la lista complementaria (anexo 3) de la resolución del director general del Servicio de Salud de las Islas Baleares de 1 de septiembre de 2021 por la cual se aprueba la lista de personas que han superado el concurso oposición para cubrir plazas vacantes en la categoría de fisioterapeuta (BOIB N.º 128, de 16 de septiembre de 2021)

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Veinte días hábiles a contar desde el día siguiente de la publicación de la resolución (Del 17/09/2021 al 15/10/2021)

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General del IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Dirección General del IB-Salut

C/ de la Reina Esclarmunda, 9. Tel.: 971175587

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

Las plazas se tienen que elegir por orden de prioridad. Hay que incluir todas las plazas. Esta lista se tiene que rellenar y registrar telemáticamente desde el web www.ibsalut.es (web del candidato). Así mismo, habrá en la sede del Polígono de Son Castelló la Unidad de Desarrollo Técnico de Procesos de Selección para apoyar tanto presencialmente como telefónicamente, para facilitar a los candidatos la herramienta informática para rellenar y registrar la elección de las plazas ofrecidas.

Web del Candidato: https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=es

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General del IB-Salut

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar