Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Procediment de contractació obert

Seleccionar la persona física o jurídica que ha d'executar una obra, prestar un servei o subministrar un bé. Tot empresari interessat pot presentar una proposició.

Código SIA

2217076

Personas destinatarias

Les persones naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguin plena capacitat d'obrar.

Plazo máximo para la resolución y notificación

15 dies a comptar de l'endemà de l'obertura de les proposicions,quan l'únic criteri d'adjudicació del contracte sigui el preu.

2 mesos, o el termini que s'hagi establert en el plec de clàusules administratives particulars, en la resta de casos.

Aquests terminis s'amplien en quinze dies hàbils quan s'hagi identificat una o diverses ofertes incurses en presumpció d'anormalitat.

Silencio administrativo

No és d'aplicació

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Observaciones

En el cas de l'administració territorial, els actes d'adjudicació sempre exhaureixen la via administrativa. En el cas del sector públic instrumental, la adjudicació pot o no exhaurir la via administrativa.

Órgano competente para resolver

L'organ competent per materia

Trámites

X

Presentació de proposicions

Requisitos

Capacitat d'obrar; no estar incurs en prohibició de contractar; acreditar la solvència tècnica i financera i tècnica o professional; estar classificat

Documentación a presentar

Plazo máximo

L'establert en el Plec de condicions administratives particulars (PCAP)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

L'organ competent per materia

Contacto

Servicio o Sección responsable

Oficina d'Administració Digital

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).

X

Presentació de documentació en execució del contracte

Requisitos

Ser adjudicatari del contracte i receptor d'un requeriment d'aportació de documentació per part de l'òrgan de contractació.

Documentación a presentar

Plazo máximo

El termini de temps establert en el requeriment.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

L'organ competent per materia

Contacto

Servicio o Sección responsable

Oficina d'Administració Digital

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

L’òrgan directiu (direcció general o secretaria general) competent per a la tramitació del procediment/servei

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una obligació legal

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar