Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Piscinas: Homologación de la formación del personal socorrista y de mantenimiento de piscinas de los establecimientos de alojamientos turísticos y las de uso colectivo en general.

Homologar la formación del personal socorrista de piscinas recibida.

Codi SIA

208082

Persones destinatàries

Ciudadano

Termini per a resoldre i notificar

6 meses

Silenci administratiu

Positivo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Si opta por la presentación telemática, deberá adjuntar el modelo específico correspondiente que consta en el apartado documentación a presentar debidamente cumplimentado y firmado.

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Salud Pública

Tràmits

X

Solicitud de homologación de la formación

Requisits

1.- Socorrista de piscinas: Contar con un título o certificado de haber realizado una formación de socorrista acuático con aprovechamiento en los últimos 10 años. En el programa formativo tiene que constar la realización de una parte teórica y otra práctica presencial tanto de primeros auxilios como de salvamento acuático.

2.- Mantenimiento de piscinas: Contar con un título o certificado de haber realizado una formación de mantenimiento de piscinas con aprovechamiento en los últimos 10 años. En el programa formativo tiene que constar la realización de una parte teórica y otra práctica presencial.

3.- Haber cumplido 18 años.

Taxes

Este procedimiento tiene tasa . El pago se puede realizar a través de la Agencia Tributaria de las Illes Balears pulsar aquí. - La forma de pago: telemático

Documentació a presentar

1.- Modelo de solicitud.

2.- Titulaciones, y si procede reciclajes de las formaciones realizadas,

3.- Declaración responsable de la veracidad de la documentación presentada.

4.- Justificando del pago de la tasa

5.- Fotocopia del DNI o documento que acredite la identidad de la persona solicitante, y/o autorizar la obtención de los documentos o datos necesarios para la tramitación del procedimiento que puedan ser consultados a través de redes corporativas o sistemas electrónicos habilitados al efecto (arte. 28.2 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas).

6.- Una autorización para realizar los trámites en el caso de representante legal

7.- Certificación médica o de aptitud para poder ejercer las funciones de socorrista o de mantenimiento de piscinas del año en vigor

8.- Fotografía reciente en color de 26 x 32 mm (con la mismas características que la del DNI/NIE), en papel fotográfico o en formato digital (imagen .jpg, .png) si opta por el trámite electrónico.

Models:

Termini màxim

No hay plazo

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Salud Ambiental

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Salud Ambiental

Carrer de Jesús 38 A. Tel.: 971177400 - Fax: 971177304

Observacions

Si opta por la tramitación telemática, recuerde que deberá adjuntar el modelo específico correspondiente que consta arriba debidamente cumplimentado y firmado.

X

Adjuntar nueva documentación (SÓLO PARA EXPEDIENTES YA INICIADOS)

Requisits

--

Documentació a presentar

Termini màxim

No procede

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Salud Pública

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Salud Ambiental

Carrer de Jesús 38 A. Tel.: 971177400 - Fax: 971177304

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Salud Pública

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar